• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پروژه بلوار ماهان از بار ترافیک در هسته مرکزی کرج می کاهد

روتیتر:

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج پروژه بلوار ماهان را یکی از مهمترین پروژه های عمرانی مدیریت شهری جهت گشایش مسیر و کاهش ترافیک در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،حجت اله غلامرضایی  با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ضرورت احداث بلوار ماهان جهت گشایش مسیر و کاهش بار ترافیکی، شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج اهتمام ویژه ای جهت انجام این پروژه داشتند که به لطف خدا به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی، طول این پروژه را ۲ کیلومتر خواند و افزود: بلوار ماهان از بلوار سه باندی رجایی شهر تا بلوار باغستان و ادامه آن به طول ۷ کیلومتر از ادامه بلوار باغستان تا بلوار خوارزمی می باشد.

غلامرضایی تصریح داشت: پروژه مذکور از اسفند سال ۹۲ آغاز گردیده و تاکنون ۹۱ درصد از عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است که در حال حاضر نصب روشنایی های این بلوار در دستور کار قرار دارد و تا پایان اسفند ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید.

این عضو شورا یادآور شد: احداث بلوار ماهان نقش مهمی در حل معضل ترافیکی در شهر دارد و با افتتاح آن مشکل ترافیکی از شرق به غرب کرج حل شده و شهروندان به راحتی و بدون ترافیک تا اتوبان تردد خواهند کرد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج از زحمات مدیریت شهری، مدیر کل جهاد کشاورزی استان البرز و همچنین مدیریت سازمان دامپروری که نقش بسزایی در بازگشایی این مسیر داشتند، تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *