• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کمالزاده:اعمال سیستم مدیریتی – نظارتی پروژه های عمرانی در معاونت فنی و عمرانی

Byrotit

مه 27, 2015

روتیتر:معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از مهمترین برنامه های پیش روی این معاونت را اجرای سیستم مدیریتی – نظارتی پروژه های عمرانی با نام اختصاری(pmbok) عنوان کرد و گفت: اجرای این سیستم مدیریتی کمک می کند پروژه های عمرانی را مطابق با بودجه، زمان بندی و پوشش کلیه محدوده های کاری به پایان ببریم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر،علی اصغر کمالی زاده ، به تشریح جزییات و نحوه اجرای این سیستم مدیریتی در معاونت فنی و عمرانی پرداخت و اظهار داشت: بر این اساس از این پس در همه پروژه ها بخصوص طرح های کلان شهری از جمله تقاطعات غیرهمسطح و بزرگراه ها، مدیریت ارزش لحاظ می شود که روشی ارزشمند در تحلیل و کنترل عملکرد پروژه است.

وی اضافه کرد: با این روش، ارزش حاصله با یکپارچه سازی سه بعد زمان، هزینه و محدوده، امکان اندازه گیری دقیق میزان پیشرفت پروژه و آغاز تصمیمات به موقع برای انجام اقدامات اصلاحی را فراهم می آورد.

کمالی زاده ادامه داد: شاخص های زمان بندی ایجاب می کند با توجه به پروژه های جدیدی که در سال ۱۳۹۴ به همت شورای اسلامی شهر کرج مصوب شده است، با مفهوم جدیدی از نگرش بر پروژه ها که نهایتا به عملکرد مطلوب ختم خواهد شد، اقدام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروزه حوزه معاونت فنی و عمرانی با دستیابی به دانش روز مدیریت و کنترل پروژه، توانسته است یک رویه کاملا علمی را در سطح مناطق و مرکز ایجاد نماید تا با صرف هزینه های بهینه در مدت زمان مطلوب شاهد بسیاری از شکوفایی پروژه های عمرانی باشد.

وی تصریح کرد: بر آنیم تا با سیاست اخیر مدیریت پروژه، طبق اصول مهندسی ارزش و همچنین ردیف مصوب بودجه عمرانی، اقدام به برقراری نظام یکپارچه مدیریت پروژه در حوزه اجرایی و عمرانی نماییم تا بر مبنای فنون نوین مدیریتی و اجرایی و ارائه آموزش های مدون به مهندسین همکار شاهد پیشرفت های آتی باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در پایان بیان داشت: به طور قطع در ادامه و زمان های مشخص نتایج اقدامات به طور کامل تشریح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *