• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۳۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

زین العابدینی: مسئولان برای ایجاد شور و نشاط بین کودکان، از مقوله امنیت غافل نشوند

روتیتر: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: نباید در راستای ایجاد شور و نشاط برای کودکان و ایجاد فضای بازی، امنیت آنها را نادیده گرفت و از وسایل بازی غیراستاندارد که فاقد پروانه استاندارد هستند، استفاده کرد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، محمدرضا زین العابدینی پیش از ظهر امروز در اولین کارگاه آموزشی استانداردسازی وسایل و تجهیزات پارکها که از سوی استانداری البرز و با همکاری سازمان پارکها در محل باشگاه میلاد برگزار شد، از برگزاری چنین دوره هایی ابراز خرسندی کرد و آن را زمینه ساز توسعه و ارتقای شهر دانست و اظهار داشت: مسئولان و کارشناسان در کنار تراکم و مشغله های کاری، شرکت در این کارگاه های آموزشی که موجب افرایش دانش و آشنایی با تکنولوژی های به روز دنیا می شود را در برنامه خود قرار دهند.

وی با تاکید بر توجه به مقوله مهم آموزش در سازمانها و ادارات افزود: نقش آموزش در نهادها بی بدیل است و نمی توان آن را انکار کرد و باید مدیران و مسئولان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول بر استانداردسازی وسایل بازی کودکان در شهربازیها و پارکها تاکید کرد و یادآور شد: این مهم برای سازمان پارکها اهمیت ویژه ای دارد که در این راستا کارشناسان و ناظران به صورت مرتب از وسایل و تجهیزات بازی بازدید می کنند و در جهت رفع نواقص احتمالی موجود اقدامات لازم را انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود به مبحث کاشت درختان حاشیه معابر و مسئله ریزگردها اشاره و اظهار داشت: ریزگردها به درختان شهر نیز آسیب می رسانند که به همین دلیل امسال از سوی سازمان پارکها طرح درخت شویی در سطح مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج اجرا شد.

وی در پایان از آمادگی سازمان پارکها در برگزاری چنین دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *