• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازگشت ۱۷۵ غواص شهید آرمانهای انقلاب و نظام را بیمه کرد

روتیتر: دبیر کنگره شهدای روحانی کشور گفت: بازگشت صد و هفتاد پنج شهید به کشور آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را برای بار دیگر بیمه کرد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،مراسم یادبود صد و هفتاد و پنج شهید غواص شامگاه گذشته با حضور دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور، فرماندار ویژه کرج، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در البرز، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان شهری و مردم ولایتمدار در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به اینکه بازگشت صد و هفتاد و پنج شهید غواص کربلای پنج همانند دمیدن دوباره روح حیات به ایران اسلامی است، اظهار کرد: در حال حاضر هر چه داریم به برکت شهداء است.

وی در ادامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را ضروری دانست و گفت: بازگشت شهدای غواص باعث شد نور معنویت به جامعه تابیده شود.

ذوالنور با اشاره به بیانات رهبر معظم در خصوص بازگشت شهدای غواص به کشور، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری این شهدای گرانقدر زمانی به آغوش وطن بازگشتند که کشور به آنها نیاز داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه چندی بود که در عرصه های مجازی فرهنگ شهداء و آرمان‌های امام خمینی (ره) تحت‌الشعاع قرار گرفته بودند، بیان کرد: حضور شهدای غواص بیانگر این است که آن‌ها بار دیگر مردم را از نگرانی نجات دادند.

از خودگذشتگی شهداء الگو باشد

ذوالنور به پیام شهداء اشاره کرد و گفت: پیام شهداء این است که همیشه در مسیر حق هستند و کلام امام را می شنوند آنان هرگز دست از آرمان‌های امام و انقلاب بر نخواهند داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه باید شهداء را الگوی خود قرار دهیم، گفت: برای برداشتن گام های مثبت در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور باید مانند شهداء از خودگذشتگی کنیم.

دبیر کنگره شهدای روحانی کشور در ادامه با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کلید حل مشکلات اقتصاد کشور در تکیه بر توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی است، گفت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سر لوحه خود قرار دهیم و در عمل به اجرا درآوریم.

دبیر کنگره شهدای روحانی در کشور به حماسه ۹ دی هم اشاره ای کرد و گفت: حضور مردم ولایتمدار و اسلامی ایران در حماسه ۹ دی باعث شد که فتنه خفه شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از افراد که در حال تحریف خط امام راحل بودند، گفت: مردم پس از نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر نشد پس از فتح خرمشهر آتش بس را بپذیرد آگاهانه از امام خمینی (ره) تبعیت کردند.

دشمنان ایران اسلامی به دنبال اعمال فشار بیشتری هستند

ذوالنور افزود: دشمنان ایران اسلامی به دنبال اعمال فشار بیشتری هستند و انرژی هسته ای را بهانه کرده اند تا به افکار عمومی القا کنند کلید حل مشکلات کشور به دست تواقفات هسته‌ای است در حالی که که همگان می دانند راه چاره مشکلات در دستان با برکت مقام معظم رهبری است.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در نظر داشتند در سال ۷۴ برنامه اقتصادی بدون وابستگی به نفت را ارائه کنند، گفت: با گذشت ۲۰ سال اگر سالی ۵ درصد از میزان وابستگی بودجه کشور به نفت را کاهش می یافت در حال حاضر دشمنان با بالا و پایین بردن قیمت نفت انقدر به اقتصاد ما ضرر وارد نمی کردند.

دبیر کنگره شهدای روحانی کشور در پایان با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند کلید حل مشکلات کشور در لوزان نیست و اطلاعات هسته‌ای و اجازه بازجویی از فرماندهان نظامی را به دشمنان نمی دهیم، گفت: شهداء همیشه مانند چراغی برای پیدا کردن راه هستند، شهدای غواص آمده اند که به ما راه را نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *