• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

روتیتر: نماینده مردم کرج در خانه ملت گفت: شهرداری طرح های بسیار خوبی در راستای ارتقای فضای شهری ارائه داده و ضروری است دیگر دستگاه های شهر نیز با همکاری استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه ها به این رویکرد و حرکت جهادی پیوسته و طرح های بزرگتری را عملی نمایند.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،عزیز اکبریان در جریان افتتاح سه طرح بزرگ عمرانی شهرداری کرج، با بیان این مطلب اظهار داشت: در دو سال اخیر و از زمان حضور علی ترکاشوند در این جایگاه، فعالیت های عمرانی شتاب بسیار خوبی به خود گرفته است.

وی اضافه کرد: مجموعه شورای شهر و نیروهای انسانی و متخصص شهرداری به رغم محدودیت منابع درآمدی استان و کشور توانسته اند خدمات ارزشمندی به ویژه در عرصه عمران شهری را ارایه دهند.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی، به احداث تعدادی از پروژه های عمرانی همچون تقاطع غیرهمسطح حصارک و خط ۲ قطار شهری که به دلیل عدم تزریق اعتبارات مورد نیاز از سوی دولت با مشکلاتی مواجه شده است، اشاره کرد و ادامه داد: معتقدیم استان البرز با توجه به مشکلات اقتصادی دولت، امکان جذب اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها از طریق منابع و امکانات داخلی استان و بدون اتکاء به منابع ملی را داراست.

اکبریان از استاندار البرز خواست در سایه حمایت نمایندگان و همراهی و همکاری مجموعه مدیریت شهری از طریق اعمال مدیریت واحد، برای پیگیری و راه اندازی قطار شهری کرج اقدام نماید تا با بکارگیری منابع داخلی و استفاده از توان بخش خصوصی در یک سال آینده شاهد افتتاح فاز نخست طرح ترافیکی مترو باشیم.

وی تاکید کرد: امروزعزم و اراده مسئولان استان البرز بر ارایه الگوی خدمت در سطح کشور معطوف شده و تمام مسئولان برای تحول در سیمای عمرانی این استان نوپا متحد و بسیج شده اند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از تحولات گسترده و اساسی در استان البرز را دگرگون شدن چهره بهداشت و درمان استان با افزوده شدن ۹۰۰ تخت بیمارستانی به البرز ذکر کرد.

اکبریان خاطرنشان کرد: این اقدام با تلاش همه مسئولان بویژه دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته است که بر اساس آن تعداد تخت های بیمارستانی البرز به دو برابر تخت هایی که در ۵۰ سال گذشته در این منطقه موجود بوده، افزایش می یابد.

وی به نقش مدیریت شهری در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان نیز اشاره کرد و ادامه داد: خدمات مدیریت شهری کرج به طرح های عمرانی صرف محدود نبوده و این دستگاه با همراهی و همکاری در زمینه اجرای طرح های مختلف توانسته است زمینه توسعه همه جانبه شهری را فراهم نماید.

اکبریان در پایان گفت: این دستگاه برای افزایش فضای بیمارستانی بیمارستان باهنر و اختصاص ۱۵۰ تخت اضافه به این مرکز بهداشتی و درمانی، همکاری های بسیار خوبی را با مجموعه استان و دستگاه های بهداشتی درمانی صورت داده که از این جمله عدم دریافت عوارض و هزینه های جاری بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *