• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۳:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

قدردانی “سعیدی سیرایی” از خانواده مدیریت شهری کرج همزمان با روز شهرداریها

روتیتر: مصطفی سعیدی سیرائی عضو شورای اسلامی شهر کرج با ارسال پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،مصطفی سعیدی سیرایی عضو شورای اسلامی شهر کرج با ارسال پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان این عرصه تبریک گفت. در این پیام آمده است:

“شهرداری بعنوان سازمانی که سروکارش با مردم است باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد.”
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
 احتراماً، اینجانب ضمن تبریک به مناسب روز شهرداری و دهیاریها و تسلیت به مناسبت ایام ضربت خوردن و شهادت مولی متقیان امام علی (ع) و آرزوی استجابت دعای شما عزیزان در لیالی قدر برخود فرض دانستم از زحمات و خدمات همکاران محترم و خدوم شهرداری کرج قدردانی نمایم، زیرا این خدمات همه جانبه موجب گردید شهرداری از یک مجموعه صرفاً خدماتی به یک نهاد فرهنگی – اجتماعی تبدیل شود و این تغییر رویکرد میسر نمی شد مگر به همت، تلاش، تفکر و تدبیر همکاران محترم مجموعه شهرداری کرج.
و همچنین خداوند را شاکریم که گاهاً با وجود تنگناهای شدید مالی با هماهنگی و اقدامات پیشگیرانه شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در حوزه های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سطح شهر بوده ایم.
لذا با اعتماد به این درایت و تلاش و همدلی و همزبانی مسئولان و شهروندان محترم و استفاده از نقطه نظرات آنها در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری، شهروندان افق های وسیعتری را نظاره گر بوده و در آرزوی فردای بهتر گام برداریم.
هر چند در این روند خدمت رسانی گاهی کم لطفی تعداد اندکی از دوستان و همکاران محترم موجبات تکدر خاطر تعدادی از شهروندان محترم را فراهم نموده، اما عملکرد نادرست و ضعیف عده ای محدود موجب تسری آن به کل مجموعه نبوده و نمی تواند عملکرد و خدمات عظیم مجموعه را خدشه دار نماید.
اگر چه با این همه خدمت، هر روز، روز شماست. اما مجدداً این روز را خاصه به کارکنان زحمتکش خدمات شهری در امر پاکبانی و فضای سبز، پرسنل زحمت کش انتظامات و سازمانهای خدمت رسان همچون بهشت سکینه (س) و آتش نشانی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پارکها  و سایر سازمانهای تابعه و تمامی مجموعه شهرداری تبریک عرض نموده و از تلاشهای خالصانه شما تقدیر و تشکر می نمایم و امیدواریم همه با هم و به مثابه سالیان گذشته و به منظور ارج نهادن به آرمانهای امام راحل (ره) و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در راهپیمائی روز قدس حضور پر شوری را داشته و حماسه ای دیگر را خلق نمائیم.
***
مصطفی سعیدی سیرائی – عضو شورای اسلامی شهر کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *