• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فاطمی:طغیان رودخانه در ضلع شمالی پارک چمران مهار شد

روتیتر: مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری منطقه، سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کرج در ضلع شمالی پارک چمران در این این منطقه مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،مهدی فاطمی عنوان کرد: با توجه به بارندگی شدید چند روز گذشته و طغیان رودخانه کرج، محلات واقع در ضلع جنوبی پارک چمران که در جوار رودخانه مذکور بودند، با مشکل روانه شدن سیلاب به معابر و خانه های خود مواجه شدند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری منطقه در ساعات ابتدای بارندگی توانستند با تلاش های بسیار سیلاب جاری شده به واسطه طغیان رودخانه کرج را که ارتفاع آب به بیش از ۸۰ سانتی متر رسیده بود، مهار نمایند.

فاطمی افزود: پس از مهار سیلاب، تلاش ها برای تخلیه کردن گل و لای از برخی خانه های اهالی واقع در مجاورت رودخانه کرج (ضلع شمالی پارک شهید چمران) آغاز گردید که طی آن با استفاده از دستگاه های مخصوص خانه ها پاکسازی شدند.

این مسئول اضافه کرد: پس از تخلیه منازل و معابر از گل و لای ناشی از روانه شدن سیلاب، عملیات شستشو توسط دستگاه های ویژه در این زمینه اجرایی گردید که این امر نیز با موفقیت به اتمام رسید.

وی بیان کرد: با توجه به حادثه پیش آمده و به منظور آگاهی از خواسته های اهالی منطقه آسیب دیده و مرتفع ساختن نیازهای آنها، بلافاصله بازدید میدانی از محله مذکور صورت پذیرفت و مقرر گردید در راستای جلوگیری از روانه شدن آبهای سطحی با همکاری سازمان پارک ها، کانال واقع در رودخانه برای انتقال آبهای جاری به پارک چمران بازگشایی شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج در پایان گفت: تمامی تلاش ها بر آن است تا با راه اندازی و بازگشایی کانال رودخانه کرج مشکلات ناشی از روانه شدن آبهای سطحی در محلات ضلع شمالی پارک چمران به حداقل ممکن برسد تا با بارش های این چنینی سیلاب های جاری شده کمترین خسارت را به شهر و شهروندان وارد نماید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *