• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۲۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ممانعت غیر قانونی رییس شورای کمالشهر از ارایه پاسخ شهردار و دفترچه مربوطه در جلسه شورا/نگرانی از افشای بی پایه بودن سوالات از شهردار کمالشهر

اوج بی تدبیری قهرمانی رییس شورای کمالشهر  پس از فحاشی یک عضو به اعضای موافق توسعه وپیشرفت کمالشهر/

لزوم ورود سازمان بازرسی و نهاد های نظارتی به عملکرد غیر قانونی رییس و برخی از اعضا

روتیتر ، سید محمد میرحبیبی: رییس شورای کمالشهر از طراحان اصلی سوال از شهردار کمالشهر مانع ارایه پاسخ توسط مهندس ترابیان در جلسه رسمی امروز این شورا شد .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، حسین قهرمانی بر خلاف نص صریح قانون و انتظار افکار عمومی حتی به شهردار کمالشهر اجازه و فرصت ارایه پاسخ و دفترچه سوالات در صحن جلسه رسمی شورای شهر را نداد.

در همین حال و به رغم عملکرد عینی و بارز مهندس ترابیان شهردار کمالشهر و رضایت عموم مردم و معتمدان و اکثریت شورای کمالشهر ، طرح سوال از شهردار کمالشهر با نظر ۴ عضو شورا انجام شد ، اما قهرمانی رییس شورای شهر کمالشهر در جلسه امروز شورای کالشهر از ارایه پاسخ های قاطع ، فنی ، کامل و واقعی مهندس ترابیان و حتی ارایه دفترچه پاسخ سوال ها به سایر اعضا ممانعت کرد و عدم تدبیر ود را پس از ناتوانی در ممانعت از فحاشی های یک عضو در جلسه رسمی به اوج رساند.

ممانعت روشن و غیر قانونی رییس شورای شهر کمالشهر فارغ از طرح سوالات بی پایه و نه چندان جدی و مبتنی بر واقعیت از شهردار کمالشهر ، از ارایه پاسخ های جامع  و کامل مهندس ترابیان بی تردید در راستای نگرانیاز افشای بی پایه و بی اساس بودن سوالات و عملکرد مثبت و قابل اتگاء شهردار کمالشهر قابل ارزیابی است .

چه فقط در صورتی که سوالات از پایه و مایه لازم برخوردار نباشد طراحان سوال همچون رییس شورای کمالشهر مانع از ارایه پاسخ های شهردار می شوند . چراکه بی تردید اگر سوال کننده گان به نفص خیر خواهانه و مردمی اقدامات خود ایمان داشته باشند  هیچگاه مانع از پاسخ  شهردار  به سوالات خود نمی شوند که متاسفانه بر خلاف  نص صریح قانون مهندس حسین قهرمانی تا لحظه تنظیم این گزارش مانع از آن شده که شهردار کمالشهر پاسخ های کامل و مانع خود را ارایه دهد .

اوج بی تدبیری قهرمانی رییس شورای کمالشهر  پس از فحاشی یک عضو به اعضای موافق توسعه وپیشرفت کمالشهر/ ممانعت ازپاسخگویی شهردار و اعضای مدافع حقوق مردم

رییس شورای کمالشهر که اوج بی تدبیری وی در اداره و کنترل جلسات موج می زند و نمونه بارز آن فحاشی یک عضو در جلسه رسمی شورای شهر کمالشهر به برخی از اعضا و بی احترامی های شخص او به اعضایی می باشد که به دنبال توسعه شهر و دفاع از حقوقمردم هستند، که همین رفتار را نیز وی در شورای سوم به همراه چند تن از اعضای دیگر در پیش گرفته بود و شورای سوم را به بن بست صلب عضویت چند تن از اعضا کشاندند .

در جلسه ارایه پاسخ شهردار کمالشهر  به سوالات ۴ تن از اعضای شورای کمالشهر که عصر امروز سه شنبه تشکیل شد حسین قهرمانی اوج بی تدبیری خود را کامل کرد و در ابتدای جلسه مانع از ارایه پاسخ های مهندس ترابیان به سوالات مطروحه شد . رفتاری که نه تنها غیر قانونی است بلکه نشان می دهد که وی توان مدیریت و علم و اطلاعات لازم را برای ریاست بر شورای کمالشهر ندارد علاوه بر این بیانگر این واقعیت است که طراحان سوال از شهردار کمالشهر نه تنها از رفتاری کاملا غیر دموکراتیک و غیر قانونی حداقل در این بخش برخوردار هستند بلکه از ارایه پاسخ های شهردار و عدم توفیق خود در تحقق و به ثمر رساندن سناریویی که در پس پرده طرح سوالات قرار دارد وهمه و نگرانی دارند .

چراکه در نظام شورایی و نهاد هایی با کارکرد و شاخصه های شورایی هیچگاه طراحان سوال از ارایه پاسخ شهردار و یک مقام دولتی به سوالات خودداری نمی کنند .

رییس و اعضای سوال کننده حتی پا را از این رفتار خارج از قانون و بر ملا کننده فراتر نهاده و مانع از دفاع سایر اعضا از عملکرد شهردار کمالشهر (البته تا لحظهتنظیم این گزارش) شده اند . رفتاری کاملا غیر قانونی چراکه بر اساس قانون شوراها در جلسه طرح سوال به تعداد مخالفین موافقین شهردار نیز حق قانونی دارند تا در دفاع از عملکرد شهردار صحبت  و به بیان مطالب بپردازند.

اما حسین قهرمانی همچون زمانی که در برابر فحاشی های یکی از اعضای شورا که از نزدیکان و دوستان وی به شمار می رود سکوت می کند و مانع از فحاشی و بی احترامی های یک عضو در نهادی مقدس و شورایی که امانتی ازسوی مردم و محل خدمت است ، نمی شود ، اینبار نیز توان مدیریت و اعتقاد خود و همفکرانش را به سوالاتشان نشان داد و مانع از ارایه پاسخ های شهردار کمالشهر شد.

که همین امر به خوبی نشانگر کامل بودن و جامع بودن پاسخ های شهردار و بی اساس بودن سوالات دارد

لزوم ورود سازمان بازرسی و نهاد های نظارتی به عملکرد غیر قانونی رییس و برخی از اعضا و پاکسازی شورای کمالشهر از اعضایی که به جای خدمت به دنبال اهداف شخصی و حاشیه سازی هستند

مدیریت قهرمانی رییس شورای شهر کمالشهر در جلسات رسمی به نحوی است که زمینه فحاشی های رکیک یک عضو علیه سایر اعضا را ایجاد کرده  و مانع از ایجاد فضایی آرام همراه با تضارب آرا برای رشد و توسعه بیش از پیش کمالشهر شده است.

به نحوی که با رفتاری که تا کنون  رییس شورای شهر کمالشهر  و همفکرانش در پیش گرفته اند  همچون اعمال فشار به شهردار با طرح سوالات بی پایه و حتی ممانعت از ارایه پاسخ های شهردار و پرداختن به مسایل حاشیه ای ،  انرژی شهردار و پارلمان شهری را صرف مسائل بی پایه و اساس که پشت پرده ای سناریو صفت و سوال برانگیز دارد، کرده اند که این موضوع  سبب انزجار مردم از رفتار اعضایی شده است که به جای خدمت مسیری را انتخاب کرده اند که سبب عقب گرد و عقب ماندگی کمالشهر می شود ، شده اند.

بر همین اساس به نظر می رسد که می بایست سازمان بازرسی و دستگاه های نظارتی عملکرد رییس شورای شهر کمالشهر  قبل از عمیق شدن عقب ماندگی کمالشهر بواسطه رفتار های منفعلانه و خارج از قانون  برخی از اعضای شورای شهر که در جلوی آنا متاسفانه رییس شورای شهر قرار گرفته است ، را به شدت و سرعت و بدون فوت وقت بررسی کنند و  مانع از تداوم حضور اعضایی در شورای شهر کمالشهر شوند که این نهاد مردمی و مقدس را محلی برای تاخت و و تاز و فحاشی و بی تدبیری خود کرده اند .

سازمان بازرسی و نهاد های نظارتی لطفا عجله کنید تا شورای چهارم کمالشهر به سرنوشت شورای دوم وسوم تبدیل نشده این شورا را از حضور افراد توهین کننده  ،قانون شکن  که بر خلاف مسیر منافع مردم و مصالح شهر به دنبال مطامع شخصی و حاشیه سازی هستند و از سوی دیگر شان شورا را در پایین ترین حد ممکن با رفتار و فحاشی های خود پایین آورده اند پاکسازی کنند تااین شورا به بلای شورای دوم و سوم کمالشهر دچار نشود.

سازمان بازرسی و دستگاه قضا عجله کنید!

 

One thought on “ممانعت غیر قانونی رییس شورای کمالشهر از ارایه پاسخ شهردار و دفترچه مربوطه در جلسه شورا/نگرانی از افشای بی پایه بودن سوالات از شهردار کمالشهر”
  1. آقای حبیبی شما وجدان دارید از ترابیان چقدر گرفتید آن پول مال بیت المال هست می فهمی مال یتیمان هست ۱۵۰ هزار در آن پول سهم دارند خدارا بشناس هواداری ترابیان را من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *