• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۳:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سعید فیروزگاه:خط مشی معاونت فرهنگی در هزینه کرد برای بزرگداشت مناسبت ها ترسیم شد

روتیتر: جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با محوریت بررسی چگونگی تخصیص بودجه به منظور بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی و همچنین اجرای برنامه های راهبردی در حوزه فرهنگ و جامعه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه اظهار داشت: زمانی از اقدامات و برنامه های فرهنگی نتایج و خروجی خوبی حاصل خواهد شد که سازمان ها و مناطق تابعه مدیریت شهری همکاری و تعامل مناسب با معاونت فرهنگی را داشته باشند.

سعید فیروزگاه با تاکید بر تمکین سازمانها در اجرای برنامه های فرهنگی اذعان داشت: برخی سازمانها همچون مدیریت پسماند که مباحث تفکیک زباله از مبداء و… را در بر می گیرند، نیازمند فرهنگسازی می باشند که باید با همکاری و هماهنگی معاونت فرهنگی به دنبال کسب موفقیت باشند و از تک روی بپرهیزند.

غفور قاسمپور عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز با اشاره به اینکه اثربخشی موضوعات فرهنگی در دستگاه ها و سازمانهای دیگر باید مشهود باشد، گفت: خروجی برخی برنامه های فرهنگی که توسط معاونت فرهنگی برگزار می شود در دیگر نهادها و دستگاه های خارج از مدیریت شهری نمایان می شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نیز با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی مناسب در برنامه های فرهنگی اظهار داشت: جمع آوری زباله یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید با فرهنگ سازی صحیح و دقیق، همکاری و تعامل خوبی بین شهروندان و مجموعه شهرداری برقرار کرد.

فاطمه اسکندری با انتقاد از عملکرد سازمان مدیریت پسماند بیان کرد: متاسفانه با توجه به تبلیغات صورت گرفته در خصوص ساعت معین جهت جمع آوری زباله های شهری و تدابیر اتخاذ شده در سنوات گذشته در این حوزه و به علت عدم کارشناسی دقیق و فرهنگ سازی مناسب شاهد هستیم که ساعات کار خودروهای حمل زباله به درستی انجام نمی شود که موجب آلودگی در شهر گردیده و اثر بخش نخواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه تاثیرات عدم همکاری حوزه های فرهنگی به صورت جداگانه و عدم تعامل با معاونت فرهنگی موجب عدم اعتماد شهروندان به مدیریت شهری خواهد بود.

در پایان این جلسه مقرر گردید ۴ میلیارد تومان جهت برگزاری مناسبت ها و ۱۰۰ میلیون تومان در اجرای برنامه های فرهنگی کانون ها و هیأت مذهبی توسط هر یک از سازمان ها و مناطق صرف گردد که به اتفاق آراء به تصویب اعضاء کمیسیون رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *