• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۰۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

افزایش سرانه فضای سبز از مولفه های ارتقای سطح کیفی زندگی است

Byrotitr

سپتامبر 27, 2013

روتیتر:مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: یکی از مولفه های ارتقای سطح کیفی زندگی در شهرها افزایش سرانه فضای سبز و انس هرچه بیشتر شهروندان با طبیعت است.

به گزارش روتیتر،علیرضا عسگری در جریان بازدید از نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار داشت: یکی از مولفه های ارتقای سطح کیفی زندگی در شهرها افزایش سرانه فضای سبز و انس هرچه بیشتر شهروندان با طبیعت است.
وی افزود: برپایی نمایشگاه هایی از این دست نقش بسیار موثری در افزایش آگاهی شهروندان از نکات اولیه باغبانی و کشاورزی دارد که می تواند منجر به توسعه فضای سبز در منازل و آپارتمانها شود تا شهروندان علاوه بر محیط شهری در محیط خانه نیز از فواید گیاهان طبیعی بهره ببرند.
این مسئول عنوان کرد: استمرار این نمایشگاه برپایی چنین نمایشگاه هایی نقش بسیار موثری در نهادینه کردن فرهنگ انس و دوستی با طبیعت در میان شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان دارد که با حضور در این اماکن و بازدید از دستاوردهای به روز ارائه شده در نمایشگاه، اشتیاق بیشتری برای آشنایی با این حوزه و فعالیت در بخش کشاورزی پیدا خواهند کرد.
عسگری ادامه داد: یکی دیگر از مولفه های توسعه یافتگی در شهرها و کشورها، روحیه سرزنده و شاداب شهروندان است که به طور قطع افزایش سرانه فضای سبز نقش بسیار تعیین کننده ای در تحقق این مهم دارد.
مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج اضافه کرد: لذا برپایی این نمایشگاه اقدامی بسیار ارزنده از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بود که استقبال چشمگیر مردم با حضور در نمایشگاه نشان دهنده رضایت مندی بازدیدکنندگان از نمایشگاه  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *