• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۳۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

صدر نژاد: محفل انس با قرآن در منطقه ۶ شهرداری کرج برگزار شد

روتیتر: محفل انس با قرآن کریم به همت حوزه هشت بسیج کارمندی حضرت سید الشهداء (ع) شهرداری کرج و میزبانی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه ۶ این کلانشهر در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،عزیز صدرنژاد در ابتدای جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم پرفیض محفل انس با قرآن و تقدیر و تشکر از فعالیت منطقه در برگزاری این مراسم گفت: انس با قرآن نقش مهمی در سوق دادن جوانان به سمت و سوی دین داشته و دارد و مهم ترین برکتی که داشته، اشاعه فرهنگ قرآن خوانی بوده است.

وی بر لزوم شناخت هرچه بهتر قرآن و عمل به آن تأکید کرد و گفت: همانطور که علماء و بزرگان بیان داشته اند، عمل به قرآن مهم تر از خواندن آن است و پسندیده تر است که آیات قرآن با تفسیر مورد مطالعه همه علی الخصوص جوانان قرار گیرد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج یادآور شد: اجرای این مراسم به صورت دوره ای در معاونتها، سازمانها و مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج هر دو هفته یک بار برگزار می شود.

این مسئول ضمن تقدیر از حضور پرشور پرسنل منطقه در این محفل قرآنی و نورانی اذعان داشت: در این مراسم با شکوه حضور ارباب رجوع نیز بسیار چشمگیر بوده و موجب ایجاد فضای روحانی و معنوی بیشتری گردید.

گفتنی است این منطقه در هفته آینده میزبان قاریان خواهر خواهد بود.

در پایان مراسم به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر از قاریان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *