• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۳۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دادگو: معتمدین محلات بازوی قدرتمند مدیریت شهری برای احقاق حقوق شهروندان هستند

روتیتر: رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: معتمدین محلات بازوی قدرتمند مدیریت شهری برای احقاق حقوق شهروندان هستند.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،محمود دادگو که مهمان ویژه صد و شصت و چهارمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی بیان کرد: از آنجا که امکان ارتباط چهره به چهره تمام شهروندان با مسئولان مهیا نیست، معتمدین محلات در شنیدن نقطه نظرات و دغدغه های مردم و انتقال آن به تصمیم گیران و تصمیم سازان نقش بسزایی ایفا می کنند.

وی اضافه کرد: البته معتمدین محلات نیز در دیدار با مسئولان باید انعکاس دهنده مطالبات حقیقی مردم باشند و به معنی واقعه کلمه برای داشتن و ساختن شهری بهتر احساس دغدغه و مسئولیت کنند؛ جلسات برگزار شده بین مسئولان و معتمدین محلات نباید نمایشی و بدون خروجی موثر باشد، چرا که این مهم به کاهش سطح اعتماد بین مردم و مسئولان منجر می شود.

دادگو تصریح کرد: همچنین مدیران شهری وظیفه دارند موضوعاتی که از طریق معتمدین محلات مطرح می شود را به صورت ویژه پیگیری و مرتفع نمایند تا چرخه ارتباط بین مردم و مسئولان هر روز به سمت تکامل و شکوفایی بیشتر حرکت کند. تهیه و تدوین اسناد فرادستی و برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت کمک شایانی به تحقق این مهم می نماید.

تسریع در اجرای پروژه های عمرانی، تشریح مشکلات حوزه خدمات شهر، سد معبر، ساخت و سازهای غیر مجاز، عوارض صنفی مشاغل، نصب سطل زباله در خیابان شهید بهشتی تا حصارک، پروژه زیر گذر میدان مادر، نصب تابلوی شهید فهمیده در ورودی شهر و بازسازی پارک جهان نما و دیوار کشی زمین های بایر، تغییر کاربری باغات به مسکونی و همچنین توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی و جرائم ماده صد و وضعیت عمرانی در محلات مختلف از دغدغه های معتمدین شهر کرج بود که در نشست با رئیس پارلمان شهری مطرح گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *