• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۱۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

توزیع شب نامه دروغین و تخریبی در کمالشهر/ اقدام “اختلاف افکنان شورای کمالشهر” علیه امنیت روانی و منافع عمومی؛ در خواست مردم از دستگاه قضا و امنیتی برای برخورد قاطع/

روتیتر:اقدام علیه منافع عمومی و امنیت رونی مردم کمالشهر وارد فاز جدید شد و دیروز (سه شنبه)عده ای اقدام به توزیع شب نامه ای تخریبی و دروغین علیه مدیریت شهری کردند در حالی که اکثر مردم و مسوولان نظارتی در مجموع و به نسبت سال های نا آرام و بی ثبات گذشته در ادوار از عملکرد شهردار و اکثریت سورای شهر که موافق توسعه و پیشرفت شهر هستند ، از عملکرد مدیریت شهری راضی هستن اما در همین حال برخی از اعضای شورای شهر که کمالشهر به رهبری قهرمانی و خانپور همچنان در ساز اختلاف و تک روی های خود بر خلاف اعتماد و  خواست مردم می دمند و مانع از تداوم توسعه و حرکت های عمرانی و آرامش مثبت حاکم بر شهر می شوند درست مانند زمانی که در شورای سوم و دوم کمالشهر روی داد و منتهی به دستگیری های گسترده در شورای سوم و انحلال شورای دوم  این شهر شد.

در همین حال توزیع شب نامه درست منطبق براختلاف افکنی های دو عضو شورای شهر کمالشهر بر شایعات و شائبه های ارتباط بین تخریب های این دو عضو در شورای کمالنشهر و توزیع این شب نامه افزوده است و همین امر سبب شده است تا انزجار مردم از عملکرد و حامیان این دو عضو شورای کمالشهر که در پس پرده از آنها حمایت می کنند بیشتر شود به نحوی که این اعلام انزجار و نارضایتی به لایه های مختلف جامعه در حال گسترش است.

توزیع شب نامه دروغین و تخریبی علیه مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، دیروز در برخی از مناطق کمالشهر شب نامه ای توهین آمیز و دروغین علیه شهرداری و اعضای موافق شهردار توزیع شده و امنیت روانی و منافع عمومی مردم کمالشهر را هدف قرار داده است.
در این شب نامه با ادبیاتی سراسر کذب اتهام ها و ناکارآمدی هایی را علیه شهرداری کمالشهر مطرح ساخته است .
این اقدام درست دو هفته بعد از به نتیجه نرسیدن جلسه طرح سوال های بی پایه و اساس از شهردار کمالشهر مهندس ترابیان -که توسط خانپور و قهرمانی اعضای شورای شهر طر شده بود – و همچنین بعد از شکست گروه اقلیت شورای شهر کمالشهر در جلسه فرمانداری در زیر سوال بردن عملکرد اکثریت شورای شهر و شهردار ،رخ داده است.

همچنین این شب نامه که درست منطبق بر ادبیات و فحاشی های دو عضو شورای شهر یعنی حسین قهرمانی و خانپور می باشد شایبه ها و شایعات نزدیک به واقعیت را مبنی بر ارتباط این دو عضو با انتشار این شب نامه را افزایش داده است
هرچند عده ای معتقد هستند که این دو رخداد هیچ ارتباطی با توزیع شب نامه علیه شهردار کمالشهر و ۶ نفر از اعضای شورای این شهر که مدافع توسعه و پیشرفت آن هستند ندارد.
انطباق حرکت شب نامه نویسان با رفتار دو عضو شورا بر خلاف مصالح عمومی  کمالشهر

در این میان اما انطباق ، شباهت و هم زمانی حرکت و عملکرد دو عضو شورای شهر کمالشهر یعنی قهرمانی و خانپور  با متن ، ادبیات و هدف شب نامه و شب نامه نویسان ، با بررسی اجمالی و سطحی دقیقا بر یک منطق ، هدف  و ایدئولوژی استوار است و آن تخریب و زیر سوال بردن بی دلیلی و بدون منطق عملکرد مدیریت شهری یعنی شهردار و بویژه ۷ تن از اعضای شورای این شهر که هرگز زیر بار تخریب شهردار و کارکنان شهرداری و حرکت بر خلاف مصالح مردم کمالشهر نرفتند، است

اما در همین حال و درست بعد از به نتیجه نرسیدن جلسه طرح سوال -به دلیل آنچه کارشناسان آنرا غیر واقعی  بودن سوال های طرح شده دانسته اند- و همچنین پس از شکست تلویحی دو تن از اعضای مخالف شهردار در جلسه فرمانداری کرج که با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد و عدم توفیق در زیر سوال بردن عملکرد مدیریت شهری  (که بسیاری از اختلاف ها ماحصل رفتارو اظهار نظر  و مدیریت های آنها است و در جلسات اقدام به توهین و بعضافحاشی به سایر اعضا می کنند) ، توزیع شب نامه با همان ادبیات و نگاه اعضای مخالف و توهین کننده، تمامی نگاه ها را به رفتار و عملکرد این دو عضو شورای شهر که لیدری سوء مدیریت ها در جلسات شورای شهر کمالشهر و سایر بخش ها به دست گرفته ، معطوف ساخته است.

چرا که انطباق و شباهت شب نامه و رفتار و عملکرد دو عضو شورای شهر که در حال حاضر رهبری دو عضو دیگر را بر عهده گرفته اند و بر طبل و ساز مخالفت بر حرکت رو به جلو شهردار کمالشهر می دمند و از تحرکات اختلاف انگیز خود حاضر نیستند بکاهند این سوال را در اذهان مردم ایجاد کرده است که چه ارتباطی بین همزمانی و انطباق ادبیات و اهداف شب نامه و تخریب ها و سنگ اندازی های دو عضو شورای شهر یعنی قهرمانی و خانپور وجود دارد ؟ و اگر هیچ ارتباطی وجود ندارد چرا همزمانی ، هم زبانی و هم هدفی شب نامه ها با  عملکرد و هدف ۲عضو شورای شهر کمالشهر بیش از هر چیز دیگر ی به چشم می آید آنهم درست بعد از به نتیجه نرسیدن سوال های این دو عضو عضو شورای شهر علیه شهردار .

برهم زدن امنیت عمومی کمالشهر و انزجار مردم از این رفتار

انتشار شب نامه بعد از تخریب شهردار و سنگ اندازی ها برای تداوم حرکت رو به جلو شهرداری و اکثریت شورای این شهر (۷ نفر از اعضای موافق شورای شهر) نه تنها سبب توقف و حتی عقب گرد حرکت شهرداری برای توسعه و اجرای پروژه های عمرانی و زیر ساختی شده است بلکه موجب شده تا انرژی و تمام توجهات مجموعه شهرداری و حتی دستگاه های خدمات رسان مستقر در شهر معطوف به اختلاف های ایجاد شده در شورای شهر و طرح سوای های بی پایه و اساس از شهردار که ریشه در سوء مدیریت های قهرمانی و خانپور دارد ، شده است .

به نحوی که این اختلاف ها و نا آرامی های کاذب ایجاد شده که بر هیچ دلیل و برهان قانع کننده ای استوار نیست، سبب نارضایتی مردم از یک سو و انزجار مردم و شهروندان از عملکرد اعضایی شده است.

از سوی دیگر انتشار شب نامه که بی تردید ماهیاتا و کاملا کذب و بر اساس امیال و منافع نامشروع شخصی استوار است -چه اگر این چنین نبود چه نیازی به انتشار شب نامه بود- و همزمانی آن با رفتارهای اختلاف انگیز و تخریب کننده دو عضو شورای شهر کمالشهر  سبب تحت تاثیر قرار دادن امنیت عمومی کمالشهر و منافع شهر و شهروندان شده است به نحوی که نارضایتی مردم بر اساس نظر سنجی های میدانی و گزارش های محله ای انجام شده رو به افزایش است .

انتضار شب نامه در شرایطی که ابزار و زمینه ابراز انتقاد و ایراد اشکالات از سوی شورای شهر محیا است که این کار انجام نیز شده است ، هیچ حاصلی جز بر هم زدن امنیت عمومی و روانی شهروندان و شهر کمالنشهر را نخواهد داشت و باب و مسیر رفتارهای غیر قانونی و قانون شکنی های عمومی را در این شهر هدف قرار خواهد داد.

لزوم برخورد دستگاه های نظارتی با عاملان شب نامه نویسان

از این جهت و به منظور جلوگیری از تداوم این رفتارهای خارج از قانون و افزایش اقدامات خلاف و نافی امنیت عمومی و شهروندان می بایست دستگاه های نظارتی بدون فوت وقت و بدون در نظر گرفتن حامیان پشت پرده عاملان شب نامه نویس و اختلاف افکنان و تخریب کنندگان در شورای شهر ، شهرداری و شهر  را شناسایی و با آنها برخورد قاطع و عبرت آمیز کنند .

چراکه اگر قرار باشد هر کسی به هر بهانه ای تنها با توجیه ناکام ماندن در رسیدن به خواسته های نا مشروع اقدام هب توزیع و تولید شب نامه کند سنگ روی سنگ بند نمی شود و باب اقدامات خطرناک تر و البته عمومی تر ضد امنیتی نیز در شهری که مستعد برخی مشکلات است باز شود .

از سوی دیگر انتظار مردم نیز در گزارش های میدانی انجام شده از دستگاه های نظارتی برخورد قاطع با برخی از اعضای شوراری شهر کمالشهر است  که شان و جایگاه و کیان این نهاد مقدس را رعایت نمی کنند . همچنین شهروندان شناسایی و معرفی عاملان تهیه و توزیع شب نامه های توهین آمیز و تخریب کننده علیه مدیریت شهری و بیرون راندن آنها از نهاد های تصمیم گیری و اجرایی را خواستار هستند.

 

One thought on “توزیع شب نامه دروغین و تخریبی در کمالشهر/ اقدام “اختلاف افکنان شورای کمالشهر” علیه امنیت روانی و منافع عمومی؛ در خواست مردم از دستگاه قضا و امنیتی برای برخورد قاطع/”
  1. سلام
    ما که اون تراکت رو خوندیم هیچ چیزش دروغ نبود
    شما چقد پول گرفتید تا بگید دروغه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *