• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

هدیه شهردار و شورای کرج به مردم فردیس / فرمانداری صاحب ساختمان شد

روتیتر: شهردار و اعضای شورای اسلامی کرج در اقدامی در خور تحسین یک ساختمان بزرگ را برای استقرار فرمانداری فردیس به مردم این شهرستان هدیه کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،فرمانداری شهرستان نوپای فردیس در استان البرز پیش از این در یک ساختمان کوچک استیجاری مستقر بود که به هیچ وجه در شان مردم شریف، خونگرم و قدرشناس این شهرستان نبود.

این ساختمان در سه طبقه با دو هزار متر مربع بنای مفید و یک پیلوت واقع در منطقه مناسبی به نام منظریه فردیس، دارای راه های دسترسی فراوان و بدون ترافیک است که رفت و آمد عموم مردم و شهروندان این شهرستان به فرمانداری را آسان کرده است.

لایحه واگذاری این ساختمان به صورت امانی برای استقرار فرمانداری فردیس، توسط شهردار کرج به شورای اسلامی این کلانشهر ارایه شد و اعضای شورا نیز با اکثریت آرا ضمن تصویب این لایحه با اجرای آن موافقت کردند.

شهردار کرج در همین ارتباط گفت: با وجود استقلال شهرستان فردیس، بخش مدیریت شهری آن کماکان بر عهده شهرداری کرج است، بنابراین شهرداری در قالب مدیریت یکپارچه نگاه ویژه ای به عمران و آبادانی این شهر پرجمعیت دارد.

ترکاشوند با یادآوری اینکه اکنون دو منطقه شهرداری شامل مناطق سه و ۱۰ در فردیس فعال است، تاکید کرد: اعتبارهای ویژه و کلانی به این دو منطقه شهرداری اختصاص یافته تا بتوانند خدمات بیشتر و بهتری به مردم خوب و صبور فردیس ارایه کنند.

وی ادامه داد: در چارچوب همین نگاه ویژه، شهرداری کلانشهر کرج به عنوان شهرداری مرکز استان، این ساختمان را برای رفاه و آسایش مردم در اختیار فرمانداری شهرستان نوپای فردیس قرار داد، ضمن اینکه از هیچ کمک و مساعدتی برای رونق و توسعه شهری فردیس نیز دریغ نخواهد کرد.

شهردار کرج تاکید کرد: گاهی سیاست های مدیریت شهری ایجاب می کند که بخشی از درآمدهای مناطق برخوردار برای عمران و آبادانی بخش های محروم و غیربرخوردار هزینه شود و این روش و شیوه ای بوده است که در مورد فردیس به اجرا درآمد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

ترکاشوند گفت: نگاه ویژه به شهر پرجمعیت فردیس در کرج و استان البرز جنبه همگانی دارد و بخصوص اعضای شورای اسلامی این کلانشهر همواره از لوایح مربوط به اعتبار و جبران عقب افتادگی های این شهر چه قبل و چه بعد از ارتقا به یک شهرستان مستقل در استان حمایت کرده اند.

ساختمان جدید فرمانداری فردیس که در منطقه ۱۰ شهرداری کرج واقع است در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

پس از آنکه تشکیل استان البرز در تاریخ ۸۹/۴/۷ به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و سی و یکمین استان کشور به نام البرز شکل گرفت، منطقه فردیس نیز با بیش از نیم میلیون نفر جمعیت در تاریخ ۹۲/۳/۲۹ به عنوان ششمین شهرستان استان البرز به شهرستانی مستقل با مرکزیت فردیس تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *