• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فاطمی: عملیات تراش و روکش آسفالت محور زیر گذر شورا اجرایی شد

روتیتر: مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج گفت: با همت حوزه عمران این منطقه، عملیات تراش و روکش آسفالت محور زیر گذر شورا با استفاده از هزار تن آسفالت اجرایی شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،مهدی فاطمی عنوان کرد: در ادامه طرح بهسازی آسفالت معابر اصلی منطقه، حوزه عمران اقدام به اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت زیرگذر شورا کرد که این پروژه با نظارت بر حسن اجرای آن به پایان رسید.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به اهمیت محور اتصال بلوار شهید چمران به بلوار شورا که به عنوان یکی از شریانهای اصلی اتصال جنوب به شمال شهر کرج است، ترمیم و بهسازی این معبر ضرورت پیدا کرد و در دستور کار منطقه قرار گرفت.

فاطمی افزود: در این عملیات حد فاصل ورودی پایانه شهید چمران (ایستگاه تاکسی های تهران) در بلوار شهید چمران تا انتهای زیرگذر در بلوار مذکور به طور کامل تحت عملیات تراش و آسفالت به وسیله دستگاه فینیشر قرار گرفت.

این مسئول در خصوص میزان آسفالت به کار رفته در این پروژه گفت: بالغ بر هزار تن آسفالت در طول ۷۰۰ متر در معبر مذکور توزیع شده است.

وی گفت: اجرای این طرح مکمل آسفالت رمپ خروجی از خیابان شهید مدرس به بلوار شورا بود که به طول ۴۰۰ متر و صرف ۶۵۰ تن آسفالت عملیاتی شده بود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: با اجرای این دو پروژه، ورودی های بلوار شورا دارای آسفالت با کیفیت شدند و این معبر پر تردد و حائز اهمیت در حمل و نقل شهری بهتر از گذشته مورد استفاده خودروهای عبوری قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *