• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حاج کاظم :عملکرد مدیریت شهری کرج در دو سال گذشته شاخص بوده است

روتیتر:رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج، اذعان داشت: طی چند سال اخیر اقدامات بسیار متنوع و موثری در حوزه شهری از سوی مدیریت شهری صورت گرفته که ضروری است نسبت به آگاه سازی شهروندان به این فعالیت ها،اقدامات لازم انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، علی حاج کاظم این مطلب را در جمع مدیران و کارکنان روابط عمومی های شهرداری این کلانشهر، اعلام کرد و انعکاس عملکرد شهرداری در نظر شهروندان را ناشی از عملکرد روابط عمومی ها ارزیابی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: شهرداری این کلانشهر در حوزه های متفاوت و متنوعی ورود کرده و موفق بوده است اما آگاهی شهروندان نسبت به سرعت اجرای کار در مدیریت شهری کافی نیست.

وی با بیان اینکه شهرداری دارای پتانسیل بسیار زیادی در حوزه اطلاع رسانی از عملکرد خویش است، اضافه کرد: گستردگی فعالیت این دستگاه و عملکردی که بویژه مدیریت شهری در دو سال گذشته از خود به جای گذاشته در شرایط نامناسب اقتصادی و مشکلات شدید مالی و درآمدی صورت گرفته است و این اهمیت اطلاع رسانی صحیح به شهروندان در این حوزه را دوچندان می کند.

وی تصریح کرد: برای نمونه در حوزه فضای سبز، پارک چمران به عنوان یکی از پارک های بزرگ و شاخص شهر چهره ای کاملا متفاوت به خود گرفت؛ همچنین شهرداری کرج توانست با پیگیری های خود پارکی ۱۰۰ هکتاری را به شهروندان هدیه دهد که نباید این اقدامات از چشم مردم دور بماند.

حاج کاظم با یادآوری اینکه در نظر اغلب شهروندان شهرداری به خوبی معرفی نشده و برداشت های غلطی از این دستگاه وجود دارد، خواهان اصلاح این دیدگاه به واسطه اطلاع رسانی نسبت به عملکرد و نتایج اقدامات شهرداری کرج شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه طبق آمارها امروزه شکایات و انتقادات مردمی نسبت به عملکرد شهرداری در سنوات گذشته با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است، از کاهش رتبه شهرداری در نمودار نارضایتی مردمی خبر داد.

حاج کاظم بیان داشت: این دستگاه از حیث میزان نارضایتی شهروندان هم اکنون در رتبه هفتم قرار دارد؛ حال آنکه در اثر تبلیغات منفی، چنین به نظر می رسد که میزان نارضایتی از این دستگاه خدمات رسان، به مراتب بالاتر از دیگر دستگاه هاست که این نیازمند ارتقای فضای اطلاع رسانی به شهروندان است.

به گفته وی، وجود آگاهی و اشراف بر عملکرد هر دستگاهی بخصوص شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چنان که بسیاری از اقداماتی که هم اکنون توسط شهرداری کرج در نقاط و بخش های مختلف انجام می گیرد در ذهن شهروندان به نام دیگر دستگاه ها ثبت می شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج، نمونه ای از این اقدامات که به نام دیگر شهرها و دستگاه های استان و شهرستان رقم خورده است را پل حصارک عنوان کرد و یادآور شد: بر روابط عمومی ها و بخش های مرتبط است تا با اطلاع رسانی شایسته و موثر، عملکرد این دستگاه را برای شهروندان شفاف نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *