• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۱۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

روتیتر:صبح امروز با حضور استاندار البرز، نماینده مردم کرج در مجلس،اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج ،امام جمعه و فرماندار فردیس ساختمان فرمانداری این شهرستان برای بهره برداری، افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،سیدحمیدطهائی روز شنبه به منظور ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت، وارد شهرستان فردیس شد و در بدو ورود با هیئت همراه در گلزارشهدای رزکان نو فردیس حضور پیدا کرد و با همراهی جمعی از مسئولان یاد و خاطره شهداء را گرامی داشت.

طهائی در سفر یک روزه خود به شهرستان فردیس گفت: در این شهرستان طی هفته دولت، ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: دیدار با مردم و سرکشی به خانواده های معظم شهداء، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از دیگر برنامه های امروز به شمار می رود.

طهائی در ادامه ساختمان فرمانداری شهرستان فردیس را از میان ۵۲ پروژه آماده افتتاح، به بهره برداری رساند؛ این ساختمان در پنج طبقه و در مساحتی بالغ بر دو هزار متر مربع در محدوده منظریه فردیس احداث شده است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه فردیس شهرستانی تازه تاسیس و نیازمند فعالیت‌های ویژه‌ای است، خاطرنشان کرد: باید فعالیتی دوچندان نسبت به سایر شهرستان‌های البرز در این منطقه صورت گیرد که امید است با حمایت دولت و مسئولان استانی، این شهرستان شکل صحیح اداری به خود بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه احداث و استقرار ادارات شهرستان های دولتی در فردیس باید بر اساس ابلاغیه وزارت کشور صورت گیرد، تصریح کرد: مقدمات تاسیس شهرداری باید در این شهرستان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *