• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عطایی:طرح ضربتی جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در منطقه ۹

روتیتر: با هدف حفظ زیبایی های بصری سطح شهر کرج، چهره معابر منطقه ۹ شهرداری کرج از لوث وجود تابلوهای غیر مجاز پاک شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،حسین عطایی عنوان کرد: طرح ضربتی جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه با هدف حفظ زیبایی های بصری، رعایت قوانین، افزایش رفاه شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از سقوط تابلوها در خیابان های اصلی، فرعی و مرکزی اجرایی شد.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج افزود: این طرح در هفته پایانی مرداد ماه سال جاری با همت حوزه خدمات شهری این منطقه به صورت ضربتی در بلوار شهدای دانش آموز، چهارراه دانشکده و خیابان فاطمیه صورت پذیرفت.

عطایی اظهار داشت: همچنین طرح مذکور در جاده محمد شهر، خیابان های شهید بهشتی و طالقانی جنوبی، بلوار بلال و یادگار امام (ره) اجرایی گردید و انواع تابلوهای ال ای دی عمود بر نما، ال ای دی حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاکسازی شدند.

این مسئول با تأکید بر ضرورت جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه ۹ شهرداری کرج، گفت: پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل دخیل در بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، عنوان کرد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با ایجاد موقعیت خطر برای شهروندان احتمال بروز حوادث و خطر را برای آنان فراهم می کند.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام جهت جلب رضایت همشهریان صورت گرفته و انتظار می رود شهروندان ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را با عوامل شهرداری کرج صورت دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *