• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کلنگ احداث کلینیک ویژه شهید رجایی در هفته دولت به زمین زده شد

روتیتر: کلنگ احداث کلینیک ویژه شهید رجایی که زمین آن از سوی مدیریت شهری کرج در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قرار گرفته است، با برگزاری مراسمی در هفته دولت به زمین زده شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،طی مراسمی با حضور عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، علی ترکاشوند شهردار و حجت اله غلامرضایی و محمدصادق باغستانی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج، علی سلطانی مقدم مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی، حمید درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز و عزیز صدرنژاد مدیر منطقه ۶ این کلانشهر کلنگ ساخت پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید رجایی به زمین خورد.

شهردار کرج در این مراسم با بیان اینکه راه اندازی این مرکز نقش بسزایی در خدمت رسانی به مردم منطقه خواهد داشت، تصریح کرد: البرز با جمعیتی نزدیک به ۳ میلیون نفر از کمبود تخت های بیمارستانی و فضاهای درمانی رنج می برد که امید است با بهره برداری از هزار تخت تا سال آینده به وضعیت مطلوبی از ارائه خدمات درمانی به مردم شریف استان دست یابیم.

در حاشیه این مراسم، دکتر حمید درفشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز نیز ضمن تقدیر از همکاری نمایندگان مردم در خانه ملت، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج در تامین و ارتقای بهداشت و درمان استان اظهار داشت: به لطف الهی، دانشگاه ساخت پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید رجایی را به سرعت پیگیری خواهد کرد و انتظار می رود ظرف یک سال آینده این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: این مرکز شامل ۱۸ کلینیک با ۸۵ اتاق معاینه، آزمایشگاه تشخیصی طبی، رادیولوژی، داروخانه، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و توان بخشی خواهد بود که در ۳۹۰۰ متر مربع در ۵ طبقه احداث می شود.

یادآور می شود زمین احداث این مرکز درمانی با تصویب شورای اسلامی شهر، از سوی شهرداری کرج به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز واگذار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *