• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کاویانی: بازدید از کلانشهرها موجب کسب دانش افزوده بدون انجام هزینه اضافی می شود

Byrotit

آگوست 31, 2015 #kavyani

روتیتر: رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: این مرکز به دنبال آن است تا با انجام بازدیدهای متعدد از سایر کلانشهرهای کشور، اطلاعات و پژوهش های لازم را در اختیار مدیران ارشد شهری به منظور اتخاذ تصمیمات دقیق در سطح کلان قرار دهد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،مجید کاویانی عنوان کرد: ماموریت مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، مدیریت دانش و انتقال تجربیات به مدیران ارشد شهری می باشد تا به این وسیله بتوانند تدابیر لازم را به صورت کاملا تخصصی در اداره امور شهر اتخاذ نمایند.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: مدیریت دانش و انتقال تجربیات به مدیران ارشد شهری به وسیله انجام بازدیدهای متعدد توسط این اعضاء از سایر کلانشهر ها میسر می شود که تا کنون در این زمینه اقداماتی نیز عملیاتی شده است.

کاویانی ادامه داد: اعضای مدیریت شهری می توانند در بازدید از سایر کلانشهرها با دانش و امکانات آنها در زمینه مدیریت شهر آشنا شوند و بدون صرف هزینه های اضافی برای رسیدن به این دانش و در زمانی کمتر، تصمیمات کلانی را اجرایی کرده و از آخرین تکنولوژی ها و پیشرفت های علمی با آگاهی تمام در راستای ارتقای خدمات رسانی شهری استفاده نمایند.

این مسئول افزود: مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در جمع آوری اطلاعات و پژوهش های کاربردی از سایر کلانشهرها پیشگام است و بر این اساس لوایح و طرح هایی را به صورت کارشناسانه تدبیر نموده و در اختیار مدیران مجموعه مدیریت شهری کرج قرار می دهد تا مسئولان به صورت آگاهانه مدیریت شهر را انجام دهند.

عضو پارلمان شهری کرج در پایان تاکید کرد: آگاهی از آخرین پیشرفت ها در زمینه مدیریت شهری از جمله وظایف مدیران ارشد شهر می باشد که باید از ظرفیت های علمی روز در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر استفاده کنند.

یادآور می شود این گفتگو در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج از سامانه ۱۳۷ و مرکز فرماندهی ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *