• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سیفی:یک بنای غیرمجاز با دریافت حکم قضایی رفع اثر و تخریب شد

Byrotit

سپتامبر 2, 2015

روتیتر:مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج اظهار داشت: بنایی که بدون دریافت پروانه ساخت و به صورت غیرمجاز بنا شده بود، با دریافت حکم قضایی و انجام هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی تخریب و رفع اثر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،محمدرضا سیفی  افزود: بنای غیرمجاز احداث شده شامل یک باب دفتر کار به مساحت ۹۵ مترمربع و انجام ۱۱۵ متر طول دیوارکشی بود که با توجه به عدم دریافت مجوز قانونی از شهرداری منطقه، نسبت به دریافت حکم قضایی و تخریب آن با همکاری نیروی انتظامی اقدام گردید.

این مسئول شهری با بیان اینکه مجوز تخریب بنای غیرمجاز مذکور از سوی کمیسیون ماده صد صادر شده بود، گفت: برغم آنکه بارها از سازندگان بناها برای انجام ساخت و ساز از کانال صحیح و قانونی که شامل دریافت پروانه ساختمانی و احداث بنا مطابق با پروانه می باشد، دعوت کرده ایم اما متاسفانه برخی شهروندان توجه لازم را نسبت به این مهم ندارند و به روش های غیرقانونی متوسل می شوند.

به گفته سیفی، بر این اساس، پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز به عنوان اولویت مهم در دستور کار منطقه سه شهرداری کرج قرار گرفته است و خطرات و پیامدهای ناشی از این شیوه ساخت را متوجه صاحبان بنا می داند و به صورت کاملا قانونی با متخلفان برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه منطقه ۳ شهرداری کرج در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز اهتمام ویژه  ای خواهد داشت، گفت: تداوم ساخت و سازهای غیرمجاز در گوشه و کنار شهر در حالی ادامه دارد که کارشناسان و تیم های نظارتی واحد کنترل و نظارت منطقه به طور شبانه روزی در حال شناسایی این ساخت و سازها و برخوردهای قانونی با عاملان آنها هستند.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: با توجه به تاثیرگذاری ساخت و سازهای غیرمجاز در سیما و منظر شهری و رعایت نکردن قانون از سوی مالکان و احداث بنا در این منطقه از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری و در صورت ادامه کار منجر به تخریب بنا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *