• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

باقری:پنجره ای رو به عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری کرج در نمایشگاه گل و گیاه

Byrotit

سپتامبر 2, 2015

روتیتر:مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از حضور پررنگ و موثر این مجموعه در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه خبر داد و گفت: با برپایی غرفه ای نسبت به اطلاع رسانی رویکرد جدید سازمان در راستای ارتقاء سیما و منظر شهری اقدام خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،الهام باقری با بیان اینکه سازمان زیباسازی در نظر دارد همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه خدمات نوین خود به شهروندان را در نگاهی متفاوت به تصویر بکشد، گفت: این مجموعه با فاصله گرفتن از روش های سنتی به سمت بهره گیری از تکنولوژی ها و فن آوری های جدید روی آورده و با نگاهی علمی و کارشناسی، در صدد حذف زوائد بصری و ارتقاء سیما و منظر شهری برآمده است.

این مدیر عامل اضافه کرد: سازمان زیباسازی با شناسایی نقاط ضعف و قوت پیش روی ساختار زیبایی شناختی شهر نسبت به تدوین برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت اقدام می کند تا با تبدیل تهدیدها به فرصت ها، شهر را در مسیر تکاپو، نشاط و زیبایی حقیقی قرار دهد.

به گفته این مسئول، سازمان زیباسازی به عنوان مجموعه ای کارآمد و پویا به کلیه مناسبت های ملی و مذهبی واکنش مقتضی نشان می دهد و با تزئین چهره شهر به رنگ شادی یا عزا، همسو با عواطف و احساسات شهروندان برای به تصویر کشیدن هویت دینی، ملی و فرهنگی شهرمان می کوشد. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه از برپایی نمایشگاه عکاسی در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه به منظور به تصویر کشیدن عملکرد و اقدامات نهاد متبوع خویش در حوزه های گوناگون خبر داد و عنوان کرد: اکنون تیمی از کارشناسان و هنرمندان مشغول انجام مطالعات لازم به منظور حضور موثر در نمایشگاه مذکور هستند تا مردم بیش از پیش با دغدغه های مدیریت شهری در راستای داشتن شهری زیبا و استاندارد آشنا شوند.

باقری گفت: با دایر کردن غرفه سازمان زیباسازی در نمایشگاه گل و گیاه، شهروندان با برقراری ارتباط دو سویه با خادمین خود در سازمان قادر به ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات خود خواهند بود تا از نظرات کارشناسی و ارزشمند ایشان در ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها بهره گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *