• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عضو خانه ملت: پروژه های عمرانی شهرداری کرج با نگاه صیانت از محیط زیست اجرا می شوند

روتیتر: عضو خانه ملت اظهار داشت: پروژه های عمرانی شهرداری کرج با نگاه صیانت از محیط زیست اجرا می شود و به همت مسئولان شهری، مرکز البرز به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،عزیز اکبریان روز گذشته با حضور در ساختمان منطقه ۹ شهرداری این کلانشهر و دیدن از معاونت ها و واحدهای مختلف این مجموعه، با کارکنان و مدیران به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد و در جریان دغدغه های آنان قرار گرفت. وی با یادآوری جایگاه ویژه شهرداریها در نظام خدمت رسانی به مردم، خواستار ارایه عملکرد جهادی و مبتنی بر شهروندی مداری از سوی ایشان شد.

در این بازدید، ابتدا مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج، ضمن خیر مقدم به این مسئول ارشد استانی، گزارشی از عملکرد منطقه در حوزه های مختلف را ارائه داد و عنوان کرد: سیاست گذاری اول ما در مجموعه مدیریت شهری همواره مبنی بر تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت مردم و خدمات دهی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان استوار می باشد.

حسین عطایی اظهار داشت: اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرج طی سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده است و به طور قطع در آینده‌ای نه چندان دور افق روشنی را در آبادانی شهرمان به نظاره خواهیم نشست. در حال حاضر پروژه هایی در سطح منطقه در دست اجرا می باشند که نقش موثری در زمینه کاهش بار ترافیکی معابر ایفا می کنند.

وی، منطقه ۹ شهرداری کرج را یکی از مناطق پیشتاز در اجرای پروژه های مهم شهری معرفی کرد و گفت: بر این اساس، تقاطع زیر گذر مهرویلا، بخشی از پل هوایی میدان امام (ره)، ادامه رمپ تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز و همچنین پل مکانیزه بلوار علامه جعفری و چندین طرح عمرانی دیگر در دست اجرا می باشند که بزودی با بهره برداری از آنها شاهد تحولی عظیم در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان خواهیم بود.

در ادامه این بازدید، عضو خانه ملت با قدردانی از زحمات و خدمات مدیریت و کارکنان منطقه ۹ شهرداری کرج در اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی، جایگاه این منطقه در بین مناطق را طبق نظر سنجی از شهروندان مطلوب ارزیابی کرد.

عزیز اکبریان همچنین از مدیر و پرسنل منطقه ۹ شهرداری کرج به دلیل تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به شهروندان ساکن این محدوده قدردانی کرد و افزود: با توجه به اجرای پروژه های متنوع و اعلام رضایت از سوی مردم، می توان به عملکرد مطلوب و حجم اقدامات صورت گرفته پی برد.

این مسئول ارشد استانی در خصوص اقدامات نمایندگان مجلس در راستای خدمت رسانی به مردم، بیان کرد: رونق اقتصاد و بازار مسکن، رفع نگرانی مردم در مسائل مختلف و پایین آوردن نرخ تورم در اولویت کاری نمایندگان قرار دارد و با جدیت هر چه تمام پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *