• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۳:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بهره‌برداری از بیمارستان فردیس باز هم به تعویق افتاد/وعده جدید آذرماه!

Byrotit

آگوست 24, 2021

روتیتر: در حالی که استاندار البرز وعده داده بود بیمارستان دولتی فردیس در روزهای ابتدایی شهریور ماه سال جاری به بهره برداری برسد، معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی استان وعده جدید داد و بهره برداری از این پروژه درمانی را به آذرماه موکول کرد.

به گزارش روتیتر، ۲ ماه از قول استاندار البرز برای تکمیل بیمارستان در حال احداث فردیس می گذرد و هنوز خبری از بهره برداری نیست. اول شهریور، آخرین وعده مسوولان دانشگاه علوم پزشکی البرز برای تکمیل و بهره برداری از بیمارستان فردیس در یک ماه گذشته بود و حالا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز، تکمیل و راه اندازی بیمارستان فردیس در آذرماه امسال را وعده می‌دهد.

جواد معظمی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز، در حاشیه بازدید از برخی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فردیس که به مناسبت روز پزشک انجام شد، با اعلام این خبر که بیمارستان فردیس تا اواخر آبان یا اوایل آذرماه امسال راه اندازی خواهد شد؛ در خصوص وضعیت کنونی بیمارستان، گفت: کارهای مقدماتی و زیربنایی بیمارستان انجام و طبقات فوقانی تقریبا تکمیل شده است. تجهیزات لازم برای این بیمارستان نیز از وزارتخانه درخواست شده و در حال هماهنگی برای تامین تجهیزات هستیم.

وی در خصوص شرایط درمانی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان فردیس با توجه به حجم جمعیت، شرایط مناسبی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی ندارد و امیدواریم با راه اندازی بیمارستان شهید سلیمانی تا بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی استان را از این طریق مرتفع و شرایط مناسب برای درمان بیماران در فردیس را فراهم کنیم.

این مقام مسؤول همچنین اضافه کرد: استخدام نیروهای مورد نیاز بیمارستان فردیس از جمله پزشکان و پرستاران انجام شده است و به دلیل آماده نبودن بیمارستان فردیس، در سایر مراکز تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی البرز در خدمت می کنند که به محض راه‌اندازی، نیروها آماده به خدمت در بیمارستان فردیس هستند.

وی یادآور شد: بیمارستان شهید سلیمانی یک بیمارستان جنرال برای ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان فردیس خواهد بود.

شهرستان فردیس که با جمعیت بیش از نیم میلیون نفر هنوز یک تخت بیمارستانی ندارد؛ این نیاز در روزهای کرونایی بیش از گذشته در شهر پرجمعیت فردیس احساس می‌شود و امید است این بار مسؤولان امر به وعده خود در خصوص بهره برداری از تنها مرکز درمانی شهرستان عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *