• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عطایی:امحاء ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع دیوار نوشته از سطح منطقه ۹ شهرداری کرج

Byrotit

سپتامبر 10, 2015

روتیتر: سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از امحاء و رنگ آمیزی ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع دیوار نوشته در سطح این منطقه خبر داد و به تشریح اقدامات حوزه های خدمات شهری و زیباسازی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،حسین عطایی عنوان کرد: با همت حوزه خدمات شهری و زیباسازی منطقه، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از دیوار نوشته های موجود بر روی دیواره ها و پیکره های سطح منطقه اجرایی شد که این اقدام در راستای ارتقای کیفی سیمای شهری صورت پذیرفت.

این مسئول با تاکید بر زیباسازی شهری یکی از مولفه های ارتقاء بهداشت و سلامت روانی شهروندان است، گفت: همچنین در طرح استقبال از مهر عملیات رنگ آمیزی نرده ها، رفیوژ بلوار مظاهری و خیابان شهید بهشتی اجرایی شد و جمع آوری و ساماندهی تابلوها و پایه های نصب شده در بلوارها، پیاده روها و نماهای ساختمانهایی که به مالکین آنها از قبل اخطار کتبی داده شده بود، صورت پذیرفت.

عطایی افزود: مسجد حضرت حجت ابن الحسن (ع) در میدان مادر و مسجد ولیعصر(ع) درخیابان مظاهری نیز رنگ آمیزی و مرمت شدند و همچنین محوطه بیرونی این مساجد با نصب لوازم روشنایی نورپردازی شد.

این مسئول گفت: مرحله اول عملیات نرده گذاری بلوار دانش آموز حد فاصل چهار راه هفت تیر و زیر گذر شهدای دانش آموز نیز به طول ۴۰۰ متر آغاز شده است که در روزهای آینده به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: عملیات امحاء، پاکسازی و رنگ آمیزی دیواره های سطح منطقه تا رفع کامل آلودگی های بصری ادامه خواهد داشت تا ضمن زیباسازی چهره شهر، بهداشت و امنیت شهر را نیز افزایش دهیم.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج ادامه داد: حوزه زیباسازی این منطقه برنامه ریزی های کارشناسانه ای را به منظور اجرای طرح های مناسب در دست اقدام دارد که این برنامه ریزی برای جانمایی ساختارها و مولفه های زیباسازی در سطح شهر و رونق و آبادانی منطقه نقش بسزایی را ایفا می کند.

عطایی در پایان خاطر نشان کرد: مکان یابی و رنگ آمیزی مناسب ابزار بصری شهر نه تنها رویکردی زیباشناختی دارد بلکه رویکرد بهداشتی را هم در پی داشته و زیبایی سیما و منظر شهری باید به گونه ای باشد که شهروندان ضمن احساس آرامش، حضور در سطح شهر را به نشستن در خانه خود ترجیح دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *