• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در منطقه ۵ ؛ ۲۷۰۰ متر طول عملیات جدولگذاری با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومانی اجرا شد

Byrotit

سپتامبر 10, 2015

روتیتر: مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از اجرای ۲ هزار و ۷۰۰ متر طول عملیات جدول گذاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر عباس سعیدی کیا عنوان کرد: به همت حوزه عمران و با تخصیص اعتبار مورد نیاز، عملیات جدولگذاری در برخی معابر اولویت دار و نیازمند ساماندهی این منطقه با هدف مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان ها، تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان و… اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر میلیاردها ریال جهت تعریف و اجرای پروژه های جدولگذاری، آسفالت ریزی و پیاده رو سازی هزینه شده است، بیان کرد: ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، هدایت و جمع آوری آبهای سطحی، ارتقاء سطح کیفی معابر و  خدمات رسانی به شهروندان از دیگر اهداف اجرای عملیات مذکور می باشد.

سعیدی کیا ادامه داد: بر این اساس، پس از مطالعات کارشناسی شده، عملیات جدول گذاری در محدوده دهقان ویلای اول خیابان نهم، حصارک کوچه موسوی و خیابان برزنت کوچه عبدلی توسط واحد عمران منطقه آغاز گردید که با نظارت بر حسن انجام پروژه به پایان رسید.

جدولگذاری معابر انتهای بلوار چمران، خیابان آزاد ملکی و خواجه نصیر از دیگر محدوده هایی بودند که این مسئول به ساماندهی آنها با اجرای عملیات مذکور اشاره کرد و گفت: به طور کل جدولگذاری تمامی معابر نام برده شده به طول هزار و ۵۰۰ متر بوده است که به صورت کانیو و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اجرایی شد.

وی گفت: اجرای عملیات جدول گذاری جهت بهسازی پارک یاس و پارک خیابان جوادی به طول ۱۰۰۰ متر طول و همچنین پیاده رو سازی در بلوار ۴۵ متری گلشهر به طول ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح منطقه ۵ شهرداری کرج می باشد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج در پایان بیان کرد: عملیات جدول گذاری در دهقان ویلای دوم خیابان نهم و همچنین فرعیهای خیابان ابوذر شامل خیابان ۱۰۶، سلمان فارسی و سمیه واقع در بلوار ۴۵ متری گلشهر در دست اقدام می باشد که این روند همچنان در سطح منطقه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *