• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۳:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه ۴ و ۱۲ شهرداری کرج مورد بازخوانی قرار گرفت

روتیتر: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با همراهی سه تن از اعضای شورای اسلامی این کلانشهر در مناطق ۱۲ و ۴ شهرداری کرج حضور یافتند و به بررسی مشکلات این مناطق با ارائه راهکارهایی اصولی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، عزیز اکبریان با همراهی سعید فیروزگاه، روح الله کیان و علی حاج کاظم در منطقه ۴ و ۱۲ شهرداری کرج حضور پیدا کردند و در جریان روند اقدامات عمرانی، خدماتی و… این منطقه قرار گرفته و به بحث و تبادل نظر در رابطه با مرتفع ساختن مشکلات موجود پرداختند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در روند این بازدید اقدامات انجام شده در منطقه ۴ و ۱۲ شهرداری کرج را قابل تقدیر دانست و ضمن بررسی پروژه ها و طرح های مطالعاتی در دست اقدام، عنوان کرد: طرح هایی باید برای اجرایی شدن در اولویت قرار بگیرند که هدف آنها ارتقاء استاندارد سازی شهری و تقویت رفاه حال مردم باشد.

عضو خانه ملت ضمن بازدید از بخش های مختلف این دستگاه، در جریان عملکرد و اقدامات بخش های مختلف این مجموعه خدمات رسان قرار گرفت و خواستار تسریع در ساخت ساختمان جدید اداری شهرداری این منطقه شد.

در ادامه مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج مختصری از فعالیتهای منطقه را در زمینه های گوناگون گزارش داد و معضلات موجود در منطقه را برای مسئولان ارشد شهری تشریح کرد.

در پایان اینکه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر نیز با توجه به اشراف بر امور شهرداری کرج، مشکلات موجود را به استماع نماینده مجلس رساندند و در زمینه هایی که به ادارات برون سازمانی مربوط می شد، خواستار هماهنگی و پیگیری موضوع از طریق دستگاه های ذیربط شدند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *