• خرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ایستگاه شهید فخری زاده در مسیر قطار برقی کرج هشتگرد بزودی راه اندازی می شود

Byrotit

اکتبر 4, 2021

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ایستگاه قطار برقی در شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و این ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شد.

به گزارش روتیتر ، شهبازی در بازدید از روند اجرای پروژه ایستگاه های بین  راهی قطار برقی کرج هشتگرد که روز یکشنبه صورت گرفت، افزود: خدا را شاکریم که اکنون بیش از یک سال از آغاز به کار قطار برقی کرج-هشتگرد می گذرد و کیفیت این خدمات رسانی به مردم هر روز در حال افزایش است.
وی ادامه داد: در شرایط سخت شیوع بیماری عالمگیر کرونا، این امکان با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به مردم خدمت رسانی کرد.
شهبازی گفت: بار جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفری در این منطقه نیازمند ارتقا کیفیت و کمیت وسایل حمل و نقل عمومی بودند که قطار برقی کرج-هشتگرد بار بزرگی از این درخواست را کاهش داد.
وی افزود: در این مسیر با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، ایستگاهی پیش بینی شد که با همراهی یکی از بهترین پیمانکاران کشور به سرعت در حال تکمیل است و بزودی به سرانجام می رسد.
استاندار البرز با بیان اینکه این قطار روزانه ۱۴ بار مسافران را در مسیر جا به جا می کند، گفت: برای این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
وی افزود: ایستگاه قطار برقی در شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و این ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *