• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سیفی: تشریح پروژه های عمرانی منطقه ۳ کرج/تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی

Byrotit

سپتامبر 21, 2015

روتیتر:مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج به تشریح اهم پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی،زیرساختی طی شش ماهه گذشته در این منطقه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،محمدرضا سیفی  افزود: این پروژه ها شامل سوله مدیریت بحران،دو ایستگاه آتش نشانی در فلکه سوم و شهرک کوثر فردیس،ساختمان عمران و خدمات شهری در شهرک راه آهن،احداث چهار بوستان در امام رضا(ع)،خبرنگار،داروگر و رضوان،رینگ کمربند ترافیکی در غرب وجنوب منطقه مشکین دشت به اندیشه،اجرای روشنایی معابر فاز نخست شهرک نازو خیابان شهرک سپاه قریشی جنوبی طی شش ماه نخست سال جاری به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: حفر۱۴ چاه جذبی،ایمن سازی و احداث دیوار آجری لاین غرب کانال بیدگنه و زیرسازی آن،احداث بلوار خوشنام،جدولگذاری،زیرسازی و آسفالت بیش از ۵۰ معبر اصلی و فرعی،اجرای زیرسازی های پل شهدای ارتش یک هزار و ۲۳۲ مترمربع،فلکه پنجم دوهزار و ۲۰۰ مترمربع،خیابان خیام،چهارهزارو۲۰۰ مترمربع،خیابان احمدی یک هزارو۷۵۰ مترمربع،خیابان سوله بحران چهارهزارو۷۱۷ مترمربع،لاین جنوب بلوار بیات چهارهزارو۸۰۰ مترمربع از عملکرد شش ماه گذشته پروژه های عمرانی این منطقه است.

سیفی بیان کرد: احداث پارکینگ مکانیزه در فلکه سوم فردیس،احداث سرویس بهداشتی در بوستانها،نصب نرده کانال بیدگنه از دیگر پروژه های منطقه سه کرج طی این مدت می باشد.

وی یادآور شد: با بازگشایی بلوار کانال بیدگنه که یکی از محورهای پرتردد و شلوغ منطقه ۳ شهرداری کرج به شمار می رود، شاهد روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد وسایط نقلیه و عابرین پیاده در محدوده خیابان کانال به سمت شهرک ناز خواهیم بود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: احداث پروژه های عمرانی،خدماتی و زیرساختی ۵۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

سیفی تسهیل در خدمت رسانی و توسعه رفاه حال عمومی شهروندان در شهرداری را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: با انجام پروژه های مورد نیاز در شهر، شاهد جلب رضایت شهروندان از دریافت خدمات مختلف خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *