• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۵۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سعیدی کیا: اجرای ۸۶ هزار مترمربع عملیات خط کشی/معابر سطح منطقه ۵ ایمن شدند

Byrotit

سپتامبر 28, 2015

روتیتر:در ۵ ماهه اخیر سال جاری، بیش از ۸۶ هزار مترمربع عملیات خط کشی معابر در منطقه ۵ شهرداری کرج توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج ، عنوان کرد: طی ۵ ماهه گذشته و به منظور افزایش ایمنی معابر سطح منطقه ۵ شهرداری کرج، اجرای بیش از ۸۶ هزار مترمربع خط کشی در خیابان های اصلی و فرعی منطقه صورت گرفته است.

عباس سعیدی کیا اظهار داشت: حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه از ابتدای سال جاری اقدامات مثبتی را در راستای افزایش ایمنی معابر سطح شهر و به دنبال آن ارتقاء ایمنی شهروندان به انجام رسانده است که می توان به نصب ۴۰۰ عدد تابلوهای راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

این مسئول افزود: نصب گل میخ به تعداد هزار و ۸۰۰ عدد، نصب سرعتگیرهای پلاستیکی و آسفالتی در ۶۰۰ مترمربع و نصب باتومی استوانه ای در ۵۰۰ مورد از دیگر اقدامات این حوزه در مدت زمان مذکور بوده است.

رنگ آمیزی و نظافت ۸ هزار تابلوی راهنمایی و رانندگی، نصب ۵۵ عدد تابلوهای دروازه ای و نصب ۳۰ مورد چراغهای چشمک زن راهنمایی و رانندگی در تقاطعات منطقه ۵ شهرداری کرج از دیگر فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه بود که سعیدی کیا از اجرای آنها خبر داد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج در پایان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت شهروندان اتخاذ شود، بیان کرد: رسیدن به این مهم از اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *