• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۰۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

علیرضا کیان: پروژه اصلاح هندسی میدان طالقانی تا بلوار انقلاب در حال اجرا است

روتیتر:مدیر منطقه۷ شهرداری کرج از مراحل پایانی پروژه اصلاح هندسی و بازگشایی معبر حد فاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب به منظور بازگشایی گره ترافیکی و ارتقای ایمنی در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، علیرضا کیان عنوان کرد: به منظور بازگشایی گره ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه‌های معابر اصلی و فرعی، عملیات عمرانی مذکور در ضلع جنوبی ساختمان منطقه ۷ شهرداری کرج، توسط عوامل عمران این منطقه در حال اجرا می باشد .

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج اظهار داشت: در پروژه اصلاح هندسی و بازگشایی معبر حد فاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب، بیش از هزار و ۶۰۰ متر عملیات جدولگذاری و ۲ هزار مترمکعب خاکبرداری و زیرسازی صورت گرفته و با مخلوط ریزی هزار و ۵۰۰ مترمکعب و هزار و  ۲۰۰ تن پایه به ضخامت ۱۵ سانتیمتر اجرایی شده است.

کیان افزود: ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی در سطح منطقه به منظور پیشگیری از تصادفات و ارتقای سطح ایمنی محورهای شهری طبق اولویت در دستور کار قرار دارد و با جدیت تمام از سوی مسئولان ذیربط منطقه ۷ شهرداری کرج پیگیری می شود.

این مسئول یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه ۷ شهرداری کرج، تسهیل در تردد خودروهای  مسیر مذکور را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است پروژه اصلاح هندسی و بازگشایی معبر حد فاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب با استفاده از اعتبارات منطقه ۷ شهرداری کرج و با نظارت عالی حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *