• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۴۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عطایی: انعقادتفاهم نامه آموزشی بین شهرداری منطقه ۹ و مرکز آموزش علمی – کاربردی کارخانه قند کرج

Byrotit

اکتبر 3, 2015

روتیتر: طی برگزاری نشست سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج با مسئولان مرکز آموزش علمی – کاربردی کارخانه قند، تفاهم نامه همکاری های آموزشی فی ما بین این مرکز و شهرداری منطقه منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری  و تحلیلی روتیتر ، حسین عطایی با همراهی تنی چند از معاونان و مسئولان منطقه ۹ شهرداری کرج در مرکز آموزش علمی – کاربردی کارخانه قند حضور یافت و طی بازدید از بخش های مختلف این مرکز آموزشی در جریان پیشرفت های علمی و صنعتی آن قرار گرفت.

در ادامه این بازدید، راهکارهای ارتقاء سطح علمی و  فرهنگی منطقه ۹ شهرداری کرج و ایجاد تعامل و همکاری های بیشتر این دستگاه و مرکز نمونه علمی استان با حضور رئیس و معاون مرکز آموزش علمی – کاربردی کارخانه قند کرج، مورد بررسی قرار گرفت.

عطایی در این نشست مطرح کرد: پیشنهاد می شود به منظور کاربردی شدن فعالیت های مرکز آموزش علمی و کاربردی کارخانه قند کرج، همایش نیاز سنجی شهری توسط این مرکز برگزار شده تا در زمینه های مختلف علمی و متناسب با رشته های مرکز آموزشی مذکور، پروژه های کاربردی تعریف و اساتید و دانشجویان نیز پروژه های خود را در این راستا انجام دهند.

این مسئول شهری اظهار داشت : شهرداری منطقه ۹ کرج آمادگی خود را در خصوص عقد تفاهم نامه آموزشی با مرکز علمی – کاربردی کارخانه قند کرج اعلام می کند و خواستار انجام فعالیت های علمی و کاربردی در سطح منطقه به منظور اجرای هر چه علمی تر پروژه های عمرانی و خدماتی می باشد.

رئیس مرکز آموزش علمی – کاربردی کارخانه قند کرج نیز در این جلسه با استقبال از پیشنهاد مذکور، بیان کرد: هدف عمده این مرکز حرکت به سمت ایجاد دانشگاه های نسل سوم و کار آفرینی می باشد و دانشجویان مرکز مذکور پس از فارغ التحصیل شدن به طور مستقیم وارد بازار کار می شوند.

حسن کریمی افزود: تا به امروز سیاست این مرکز آموزشی نیز بر همین اصل استوار بوده و تمامی پروژه های اساتید و دانشجویان هم در همین راستا تنظیم شده است.

گفتنی است در پایان این بازدید مقرر شد کارگاه های آموزشی، جلسات تخصصی و اجرایی با همکاری شهرداری منطقه ۹ کرج و مرکز آموزش علمی _ کاربردی کارخانه قند برگزار شود تا زمینه های کاربردی کردن مباحث تخصصی در سطح شهر و در پروژه های شهری فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *