• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

روتیتر: در حالی که برای تکمیل اتوبان همت به کرج از سوی وزارت راه و دولت تنها ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است ، دتر نوبخت در سفر و بازدید خود از اتوبان قزوین رشت در محور منجیل که فقط ۱۳ کیلومتر از آن باقی مانده است خبر از اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه بریا تکمیل تنها ۱۳ کیلومتر از این آزاد راه خبر می دهد.

در حالی این اختصاص تعجب آور از سوی مسوولان دولت بیان می شود که مسوولان کرج تنها توانستهاند موافقت ۲۰ میلیارد تومان برای اختصاص بهاتوبان همت در سال جاری را اخذ کنند .

این در حالی است که اتوبان کرج تهران پرتردد ترین محور مواصلاتی خاورمیانه به شمار می رود و به نسبت اتوبان قزوین و رشت بسیار بیشتر نیاز به توجه و حمایت جهت تکمیل و راه اندازی دارد . اما عدم تناسب اختصاص بودجه با توجه به اهمیت ترددی و مواصلاتی تعجب و نگرانی همگان بویژه آگاهان امور شهری و  منطقه ای را برانگیخته است که در میان می بایست مسوولانی که وظیفه اخذ بودجه در این زمینه را دارند پاسخ دهند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر       محمدباقر نوبخت لحظاتی پیش در بدو ورود به گیلان از روند تکمیل ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده احداث آزادراه رشت ـ قزوین در محور منجیل بازدید کرد.

به گزارش فارس، اختصاص اعتبارات به منظور تکمیل آزادراه رشت ـ قزوین از مصوبات سفر رئیس جمهور در ابتدای امسال به گیلان بود.

۱۳ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعتبارات مورد نیاز اختصاص پیدا ‌می‌کند.

همچنین بازدید از محور الموت به رحیم‌آباد از جمله بازدیدهای سخنگوی دولت در سفر به گیلان بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *