• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۳:۲۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیریت شهری برای پیشرفت متروی کرج تلاش می‌کند

Byrotit

فوریه 19, 2022

شهردار کرج گفت: مدیریت شهری به‌ویژه شورای ششم همه تلاش خود را به کار گرفته تا روند اجرایی این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار باشد.

به گزارش روتیتر : مصطفی سعیدی سیرائی در بازدید از متروی کرج که با حضور احمد علی‌آبادی فراهانی مدیرکل بازرسی استان البرز، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب کرج، جواد چپردار رئیس شورای شهر کرج، محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش شورای شهر و جمعی از مدیران شهری همراه بود، با اشاره به اهمیت پروژه متروی کرج، گفت: مدیریت شهری به‌ویژه شورای ششم همه تلاش خود را به کار گرفته تا روند اجرایی این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار باشد.

وی همچنین تأکید کرد: مدیریت شهری برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه مترو نیازمند همبستگی و همکاری مدیران استانی است.

شهردار کرج اضافه کرد: مشکلات مالی پروژه با اتحاد و همدلی دستگاه‌های مربوطه با سرعت بیشتری رفع می‌شود.

احمد علی‌آبادی فراهانی مدیرکل بازرسی استان البرز در ادامه این ضمن بررسی دلایل روند کُند اجرای پروژه، گفت: ضروری است اعتبار لازم برای سرعت بخشیدن به‌منظور بهره‌برداری از خط دو قطار شهری تأمین شود.

همچنین حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب کرج نیز به فعالیت‌های خوبی که در این زمینه صورت پذیرفته اشاره کرد و بابیان اینکه نیاز شهر کرج به بهره‌برداری از خط دو قطار شهری  با توجه به افزایش روزافزون جمعیت، جدی است، گفت: امید است تا با بهره‌برداری از این پروژه، در سال‌های آتی شاهد کاهش ترافیک کلان‌شهر کرج باشیم.

وی تأکید کرد: هیچ‌گونه قصوری در کندی پروژه جایز نیست و انتظار می‌رود با هماهنگی مدیریت شهری و ورود استاندار البرز تمامی مشکلات پروژه رفع شده و روند اجرا، سرعت بیشتری بگیرد.

جواد چپردار رئیس شورای شهر کرج نیز در ادامه این بازدید اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا با کارگروه‌های راهبردی موانع و مشکلات این پروژه را مرتفع کنیم.

وی به اهمیت تأمین مالی این پروژه اشاره کرد و گفت: ایجاد مجتمع‌های ایستگاهی برای تحقق این مهم ضروری است.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: تحقق منابع مالی برای پروژه متروی کرج با کمک‌های استاندار و مسئولان شهر امکان‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *