• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۳:۰۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

احداث تئاتر شهر جزو اولویت‌های بودجه ۱۴۰۱ باشد

Byrotit

فوریه 19, 2022

دبیر شورای شهر کرج گفت: به‌رغم دیدگاه قبلی‌ام که به دلیل ملاحظات تأمین مالی موافق آغاز احداث تئاتر شهر در سال آتی نبودم، با بررسی دقیق و فنی ابعاد مسئله امروز معتقدم احداث این مجموعه باید یکی از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۱ باشد.

به گزارش روتیتر و به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی این مطلب را در جریان بررسی بودجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در کمیسیون تلفیق عنوان کرد.

وی بیان کرد: درگذشته با توجه به دیدگاهی که به موضوع تأمین مالی در شهرداری داشتم، اجرای این پروژه را از اولویت‌های مدیریت شهری تلقی نمی‌کردم. اما با رویکردی که در حال حاضر در تدوین بودجه ۱۴۰۱ حاکم است، احداث تئاتر شهر نیز جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود.

عضو شورای شهر کرج بابیان اینکه مطالعات و طراحی این پروژه فاخر به‌صورت فاز ۲ با مبلغ قابل‌توجهی در سالیان گذشته انجام‌شده و زمین نیز برای آن مشخص‌شده است، تأکید کرد: احتمال اینکه این پروژه در زمان معینی به اتمام برسد نسبت به برخی از پروژه‌ها بالاتر است و لذا آغاز عملیات احداث آن در سال ۱۴۰۱ منطقی به نظر می‌رسد.

حاجی قاسمی افزود: در کنار موارد فنی و اجرایی، این طرح تأثیر محسوسی در رفع کمبودهای شهر در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری دارد و پرواضح است که علاوه بر تئاتر رشته‌های متعدد هنری از این زیرساخت و ماژول‌های جانبی آن بهره‌مند خواهند شد.

وی جذب سرمایه‌گذار برای این منظور را تقریباً ناممکن ارزیابی و درعین‌حال اضافه کرد: اگرچه امکان جذب سرمایه‌گذار برای این منظور بسیار اندک است اما می‌توان از ظرفیت‌هایی که در کشور برای مشارکت در این پروژه وجود دارد بهره برد.

عضو شورای شهر کرج کرد: با طراحی فاخری که برای این مجموعه در نظر گرفته‌شده است امیدواریم که اعتبارات صرف شده در این پروژه علاوه بر کارکرد اصلی موجب بهبود وجهه شهر کرج در حوزه فرهنگی و هنری نیز شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *