• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۲:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پیشرفت بلوار موازی خیابان حسین‌آباد راه‌آهن قابل‌قبول است

Byrotit

فوریه 20, 2022

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از پیشرفت قابل‌قبول پروژه احداث بلوار موازی خیابان حسین‌آباد راه‌آهن خبر داد که باهدف کاهش ترافیک احداث خواهد شد.

به گزارش روتیتر: علیرضا  عاقلی از پیشرفت قابل‌قبول پروژه احداث بلوار موازی خیابان حسین‌آباد راه‌آهن باهدف کاهش ترافیک خبر داد و اظهار کرد: با احداث این بلوار هم‌راستای خیابان حسین‌آباد راه‌آهن و اتصال آن به زیرگذر کچویی، معضل ترافیک این خیابان کم‌عرض که درنتیجه اتصال ورودی فردیس به آن ایجادشده تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: پس از بازگشایی این معبر از ورودی ایستگاه راه‌آهن تا زیرگذر کچویی، عملیات خاکی به میزان ۱۵ هزار مترمکعب، روسازی غیر آسفالتی (بیس و ساب بیس) به حجم دو هزار و ۲۰۰ مترمکعب، جدول‌گذاری به طول هزار و ۵۰۰ متر، اجرای دیوار سنگی با حجم هزار و ۷۰۰ مترمکعب و روکش آسفالت با صرف بیش از هزار تن آسفالت تاکنون عملیاتی شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با تأکید بااینکه معضل ترافیک، به‌ویژه در بافت قدیمی شهر یکی از معضلات بزرگ شهری است، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک دسترسی شهروندان به محلات فردیس، رزکان و واریان شهر تسهیل شده، بار ترافیکی محله حسین‌آباد راه‌آهن کاهش پیداکرده و موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *