• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

همتی: اسباب کشی سازمان قطارشهری کرج به ساختمان جدید/ راه‌اندازی قطارشهری منوط به اختصاص اعتبار است

Byrotitr

اکتبر 4, 2013

روتیتر:مدیرعامل سازمان قطارشهری کرج و حومه از آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید اداری این سازمان واقع در شهرک اداری خبر داد.
به گزارش  روتیتر به نقل از کامنا، علی اصغر همتی در حاشیه مراسم بهره برداری از ساختمان جدید سازمان قطار شهری کرج، با بیان اینکه امکانات و نیازهای سازمان اختصاص فضایی مناسب با این امر را می طلبید،‌ گفت: بر این اساس زمینی به مساحت بیش از دو هزار و ۷۰۰ متر مربع در اختیار سازمان قرار گرفت که بنای آن در ۱۱ طبقه احداث شد.

همتی با اشاره به اینکه هم اکنون مراسم بهره‌برداری از فاز یک این طرح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این ساختمان که افتتاح رسمی فاز یک آن امروز به انجام می‌رسد عملیات گوناگونی به انجام رسیده است که از این جمله تکمیل ابنیه و تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان است.
وی خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی و اجرای دکوراسیون، تکمیل و تجهیز ساختمان به سیستم صوت و تصویر،‌ روشنایی و اعلام حریق در کنار تعبیه سالن‌های جلسات و چیدمان مبلمان اداری از دیگر اقداماتی است که در این ساختمان به اجرا در آمده است.
این مسئول تامین اعتبارات خرید،‌ ساخت و تجهیز ساختمان فوق را از محل اعتبارات شهرداری کرج عنوان کرد و یادآور شد: مجموعه سازمان قطارشهری کرج و حومه،‌ به رغم تمامی کمبودهای اعتباری تمام همت خود را برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر طرح ملی قطار شهری به کار بسته است.
راه‌اندازی قطارشهری منوط به اختصاص اعتبار است
همتی گفت:‌ با این همه تحقق بخش زیادی از این طرح و رساندن آن تا مرحله بهره‌برداری منوط به اختصاص اعتبارات قابل توجهی است که با توجه به محدودیت‌های موجود و بحران اقتصادی حال حاضر، دست‌یابی به آن بسیار دشوار می باشد.
مدیرعامل سازمان قطارشهری کرج و حومه، راه‌اندازی قطارشهری کرج و ایجاد مسیر تردد ریلی بین نقاط مختلف کرج و شهرستان‌های محدوده این کلانشهر را ضرورتی دانست که با هیچ تدبیر ترافیکی و اصلاح هندسی قابل مقایسه نیست.
وی اضافه کرد: جمعیت شهر کرج و حاشیه آن پیوسته رو به افزایش است و این امر شدت حساسیت موضوع را روز به روز افزون می کند. با این همه مادامی که اعتبارات به اندازه کافی و مورد نیاز به مجموعه تزریق نشود،‌ نمی‌توان از آن انتظار بالایی داشت.
مراسم بهره برداری از ساختمان جدید اداری سازمان قطار شهری هم اکنون با حضور مسئولان در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *