• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۹:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رییس شورای شهر کرج: استاندار،امام جمعه، شهردار پیشین و اعضای دوره سوم شورای شهر کرج تجلیل می شوند

Byrotitr

اکتبر 4, 2013

روتیتر:رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: به زودی آیین بزرگداشت شایسته برای سه چهره ماندگار و خدمتگزار مردم البرز، آیت الله کازرونی، علی اصغر عربیان، سید علی آقازاده و اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر کرج برگزار می شود.

به گزارش روتیتر،با اعلام این خبر اظهارداشت: در این آیین علاوه بر این سه فرد خدمتگزار از اعضای دوره قبلی شورای اسلامی کرج نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با تاکید بر اشاعه فرهنگ قدردانی و قدرشناسی، گفت: ارج نهادن و قدردانی از کسانی که خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم را هدف خود قرار داده اند، نه تنها لازم بلکه وظیفه ای واجب است، همانگونه که در آموزه های دینی ما نیز براین امر توصیه و تاکید شده است.

دادگو، که چهار سال سابقه خدمت به عنوان شهردار کرج و سه دوره رای اعتماد شهروندان برای عضویت در شورای اسلامی این کلانشهر را در کارنامه خود دارد، قدرشناسی را یک فضیلت دانست و اضافه کرد: هرچند که خدمت به مردم و دیدن نگاه رضایتمندانه آنان، زیباترین و دلپذیرترین نوع قدردانی است، اما ما در شورای اسلامی به نمایندگی از سوی مردم، تقدیر از کسانی که برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر آنان را سرلوحه قرار داده اند، یک وظیفه و اولویت می دانیم.

وی گفت: اطمینان دارم این سه بزرگوار یعنی دکتر کازرونی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرج، دکتر عربیان استاندار پیشین البرز و آقازاده شهردار سابق کرج هنگام قبول مسئولیت به چیزی جز خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم فکر نکردند، همانگونه که در طول حضور در این استان و این شهر، این امر را به اثبات رساندند.

وی تاکید کرد: گرچه این عزیزان در قبال تلاشهای شبانه روزی خود هیچ توقع و انتظاری ندارند اما شورای اسلامی کرج با همکاری دیگر نهادها بخصوص نهادهای مردمی از جمله اصناف و دیگر مجموعه های مردم نهاد این کلانشهر، قصد دارد مراسمی با شکوه و در خور شان این نیروهای کارآمد، خدوم و ماندگار در قلب مردم این استان را برگزار کند.

دادگو افزود: حسن دیگر برگزاری چنین گرامیداشتی این است که ثابت می کند مردم قدر تک تک خدمتگزاران خود را می دانند و این خود موجب ایجاد انگیزه و تشویق در دیگر نیروها و مسئولان و مدیران می شود تا برای خدمت به مردم بیش از پیش کوشش کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون در این مجال کوتاه فرصت بیان خدمات ارزشمند این بزرگواران میسر نیست، گفت: بطور قطع در روز برگزاری آیین بزرگداشت، ضمن برشمردن اهمیت و نقش تاثیرگذار این عزیزان در کرج و استان از خدمات آنان قدردانی به عمل خواهد آمد.

رئیس شورای اسلامی کرج، افزود: به عنوان نمونه دکتر کازرونی در طول حضور پر برکت خود در استان البرز همواره منادی وحدت و همدلی بودند و همراهی و حمایت وی از کارهای مثبت و همچنین نقد و نصایح عالمانه این شخصیت بزرگوار در خطبه های نماز جمعه و دیدار با مسئولان و مدیران و توصیه و تاکیدشان در رسیدگی به امور مردم، نقش اثرگذاری در پیشبرد امور مختلف شهر و استان داشت.

دادگو افزود: دکتر عربیان نیز در شرایط خاص و بسیار دشواری مسئولیت استان را برعهده گرفتند، اما برغم این مشکلات در طول مدت کوتاه کمی بیش از یک سال خدمت به عنوان استاندار، خدمات ارزشمند و تاثیرگذاری از خود به یادگار گذاشتند که مردم استان هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: آقازاده هم با ویژگی قانون مداری، به طور قطع بهترین نوع تعامل و همکاری را با شورای سوم به نمایش گذاشت و همین امر منشاء اثر بسیاری از کارهای بزرگ در کلانشهر کرج شد، او کلانشهر کرج و خانواده بزرگ شهرداری را به نحو احسن مدیریت کرد و بخاطر تلاشهای بی دریغ و صادقانه برای ساماندهی این شهر برای همیشه در قلب مردم ماندگار شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای شرکت در این آیین از همگان دعوت و زمان دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد، گفت: امیدواریم همه به خصوص نمایندگان مردم و مسئولان ارشد استان و کرج با حضور در این مراسم، بار دیگر فرهنگ زیبای قدردانی و قدرشناسی را به نمایش گذاشته و این آیین را به یک روز بزرگ و خاطره انگیز تبدیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *