• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مساعد عنوان کرد: ضرورت ارتباط دوسویه و تعاملی مناطق/ ساختن شهر ایده‌آل برای شهروندان هدف شهرداری است

Byrotitr

اکتبر 4, 2013

روتیتر:مدیران مناطق ۱ و ۵ شهرداری کرج به دیدار یکدیگر رفتند تا در نشستی مشترک، نیازها و دغدغه‌های دو مجموعه را بررسی کرده و تعامل بیشتر مناطق شهرداری را در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش روتیتر به نقل از کامنا،در نخستین مرحله از این دیدار که در دفتر مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج انجام شد، علیرضا رحیمی مدیر منطقه کرج، اذعان داشت: ارتباط تنگاتنگی که بین شهرداری‌های مناطق کرج وجود دارد ماحصل اعتماد و همکاری‌های این مناطق از گذشته تا به امروز است.
رحیمی با تاکید بر اینکه تعامل دوجانبه سبب می‌شود در بسیاری از امور مشورت و رقابت سالم حاکم شود، اضافه کرد: باید تمام تلاش‌مان برای ایجاد ارتباط بیشتر و کارهای مفید و بزرگتر را به کار بندیم.
سیدرضا مساعد نیز با تایید این گفتار، خاطرنشان کرد: تمام هم وغم مجموعه شهرداری ساختن شهری ایده‌آل برای شهروندان است.
مساعد با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر دیگر نهادهای خدمتگزار در سطح شهر، افزود: ضروری است در فضای صمیمی و صادقانه موجود، همه کارکنان شهرداری با رعایت کامل قوانین و جلب رضایت‌مندی شهروندان در مسیر توسعه شهر گام بردارند.
وی ادامه داد: رضایت مندی شهروندان در اولویت تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده و در دست اجراست.
مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد در سطح منطقه خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها تمام همت خود را به کار خواهیم بست.
مساعد همچنین در این دیدار، از اولویت اجرای طرح‌های جدید نظیر ساخت پیاده‌رو معابر، روکش آسفالت معابر، لکه گیری آسفالت، افزایش فضای سبز با همکاری مسئولین و مردم در سطح منطقه خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *