• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۳۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

همتی عنوان کرد: خرید ۱۵ کیلومتر ریل و ۲ رام قطار

Byrotitr

اکتبر 21, 2013

روتیتر:مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج، اشراف معاون عمرانی استاندار البرز به پروژه قطارشهری و پیگیری ادامه آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جدیت مجموعه استانداری به راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این طرح، می‌تواند کمک قابل توجهی به پیشبرد آن داشته باشد.

به گزارش روتیتر،علی‌اصغر همتی با اشاره به حضور معاون فنی و عمرانی استانداری البرز در تونل‌های خط ۲ قطار شهری کرج و بازدید از مراحل پیشرفت این طرح، گفت: روند احداث ایستگاه‌های k,j,I,h,g,f در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.
همتی از اقدامات صورت گرفته در این ایستگاه‌ها به عنوان اقدامی جهادی یاد کرد و اظهار داشت: در این ملاقات، معاون استاندار البرز بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی طرح قطار شهری تاکید کرد و از این طرح به عنوان یکی از اصلی‌ترین طرح‌های استانی یاد کرد که نیاز به راه‌اندازی آن برای استان بسیار اساسی است.

وی با اشاره به اینکه اتمام قطارشهری کرج نیازمند حضور سرمایه‌گذاران این عرصه است، تاکید کرد: جذب سرمایه‌گذار در استان از مهم‌ترین نکاتی بود که طی این دیدار از سوی رئیس هیئت مدیره سازمان قطارشهری کرج، مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج ادامه داد: قطار شهری کرج برای ادامه فعالیت خود روزانه به مبلغی معادل یک میلیارد تومان نیازمند است. همچنین برای اتمام طرح به اعتباری نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که امیدواریم این کمبود با جذب سرمایه‌گذار مرتفع شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: خرید دو رام قطار و ریل مورد نیاز برای ۱۵ کیلومتر مسیر قطارشهری از جمله اقداماتی بود که انجام گرفته و ما را تا حدود زیادی به تکمیل طرح نزدیک کرده است.
همتی خاطرنشان کرد: هم اکنون مسیری معادل۱۰ کیلومتر از حصارک تا پل فردیس برای ریل‌گذاری آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *