• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مرگ یک دانشجو به علت برق گرفتگی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران/فرماندار کرج:با جدیت پیگیری می کنیم

Byrotitr

نوامبر 21, 2013

روتیتر:یک دانشجوی ترم اول کارشناسی ارشد علوم دامیدر پردیس کشاورزی دانشگاه تهراندر کرج به علت برقگرفتگی در محوطه این دانشگاه فوت کرد.

به گزارش روتیتر ، کوروش صوفی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم دامی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج  شامگاه دیشب به علت برق گرفتگی در محوطه این دانشگاه فوت کرد.

این دانشجو در هنگام تردد در محوطه این دانشگاه  در هنگام تماس با یک تیر چراغ برق دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد. اتصالی برق با تیر چراغ برق بعد از بارنگی های شامگاه دیروز سبب برق گرفتگی این دانشجوی ۲۵ساله کارشناسی ارشد رسته علوم دامی شده است .

در همین ارتباط و به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج ، علی اسدیان فرماندار این شهرستان ضمن اظهار تاسف و عرض تسلیت به خانواده این دانشجو تاکید کرد: به محض اطلاع از این واقعه تاسف برانگیز با تشکیل جلسات مربوطه به سرعت و با جدیت به بررسی و پیگیری این موضوع پرداخته ایم.

فرماندار شهرستان کرج تصریح کرد: هرچند این سانحه کاملا تصادفی بوده اما ابعاد مختلف علت برق گرفتگی و شناسایی دلایل این مرگ نا گهانی و اتصالی خطوط برق با حدیت در حال پیگیری است .

گفتنی است بی تردید سهل انگاری احتمالی برخی از عوامل مربوط به نگهداری و حفاظت از خطوط برق و تر های چراغ برق مورد بررسی و دقیق قرار خواهند گرفت تا از تکرار این حوادث پیشگیری شود.

لازم بهذکر است اتصالی خطوط برق در مواقع بارندگی به صورتی که منجر به مرگ و برق گرفتگی کسی شود از حوادث نادر به شمار می رود که نیاز به بررسی و واکاوی جدی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *