• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سعیدی سیرایی” سکاندار سازمان فرهنگی شهرداری کرج شد

Byrotitr

نوامبر 29, 2013

روتیتر:آیین تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد و با تقدیر از زحمات “جوادی آملی”، “سعیدی سیرایی” سکان هدایت این مجموعه را بر عهده گرفت.

به گزارش روتیتر،آیین تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری کرج برگزار شد و با خداقوت به محمدجواد جوادی آملی که پس از سالها فعالیت در امور شهری بازنشسته شد، برای حسین سعیدی سیرایی آرزوی موفقیت شد تا وی با ایده و افکار جدید بتواند اوضاع فرهنگی شهر را سامان بهتری بخشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در این آیین با تبریک ایام هفته بسیج به دلاورمردان این عرصه، گفت: وجود روحیه بسیجی در هر کاری روند رو به رشد و اعتلا را در پی خواهد داشت.
رضا حسینی ادامه داد: تفکر و روحیه بسیجی پایه ها و ستون های نظام ایران اسلامی را مستحکم کرده است، افزود: با وجود این روحیه هیچ قدرتی نمی تواند در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردنکشی و حق و حقوق مردم ما را تضییع کند.
این مسئول فرهنگی در ادامه با اشاره به ویژگی های فرهنگی کرج گفت: با توجه به وجود قومیت های متنوع در کرج، کارهای فرهنگی در این کلانشهر ویژگی های خاص خود را دارد و مسئولان باید با ظرافت بیشتری عمل نمایند.
وی افزود: حوزه فرهنگ فراتر از تعاریف موجود است و بایستی با نگاه کارشناسانه به بررسی آسیب ها، مشکلات و نیازهای حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بپردازیم و برای حل آنها برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت تدوین کنیم.
معاون فرهنگی شهرداری کرج ضمن تقدیر از زحمات و خدمات جوادی آملی در زمان تصدی این مسئولیت، خواستار توسعه فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سطح شهر بویژه برای گروه های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان شد و خاطر نشان کرد: امید می رود مدیر عامل جدید با بهره گیری از تجارب و دستاوردهای کنونی سازمان، ایده های جدید را برای اعتلای فعالیت ها در دستور کار قرار دهد.
حسین سعیدی سیرایی مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگی و رسیدن به استانداردها در این خصوص اظهار امیدواری کرد: تا با همراهی مجموعه سازمان فرهنگی شاهد تعالی این مجموعه از شهرداری کرج باشیم.
یادآور می شود مدیر کل گزینش استانداری البرز و فعالیت در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از جمله مسئولیت های “حسین سعیدی سیرایی” است.
وی از خانواده های معظم شهداء است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *