• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۲۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سیفی: یکصد معبر در منطقه ۳ کرج زیرسازی و آسفالت شد

Byrotitr

نوامبر 29, 2013

روتیتر:مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت:امسال حدود یکصد معبر اصلی و فرعی در منطقه فردیس زیرسازی و ۶۰ هزار تن آسفالت در این منطقه صرف شد.

به گزارش روتیتر،محمدرضا سیفی در گفتگو افزود: محور برنامه های مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری در سال جاری اجرایی شدن طرح نهضت آسفالت در کرج است و در این راستا مقرر شده تمامی معابر سطح شهر با لکه گیری و روکش آسفالت مورد ترمیم و بهسازی قرار گیرد .

وی بیان کرد: با انجام این اقدام به طور قطع چهره منطقه ۳ کرج در بحث آسفالت و ترمیم و بهسازی معابر دگرگون و زیبا خواهد شد ضمن آنکه در انجام این مهم رضایت شهروندان به طور مطلوبی جلب می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، شهروندان شاهد تغییر و تحول مثبت در بحث آسفالت در معابر منطقه ۳  هستند و با توجه به هدف شهرداری کرج در راستای تحقق نهضت آسفالت  کوچه ها و خیابانهای این منطقه یکی پس از دیگری نیز مشمول زیرسازی و پخش آسفالت شدند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت:  آسفالت و بهسازی معابر اصلی شهر به عنوان یک اولویت کاری همچنان در دستور کار شهرداری قرار دارد و برای عمران و نوسازی منطقه برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری منطقه بر مبنای سیاست های ابلاغی مدیریت شهری کرج تدوین شده است که این برنامه‌ها به مرور در طول سال جاری تحقق می‌یابد.

سیفی افزود: اقدامات حوزه آسفالت و ساماندهی معابر از سال گذشته تاکنون ملموس و مشهود بوده و با سالهای قبل قابل قیاس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *