• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معاون وزیر ارشاد در البرز: رسانه ها با حفظ خطوط قرمز آزادند/ کسی نمی تواند فراتر از قانون با رسانه ها بر خورد کند

Byrotitr

نوامبر 30, 2013

روتیتر:معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر آن که مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشد.

 به  گزارش روتیتر ،حسین نوش آبادی در مراسم تودیع و معارفه مجتبی ابراهیمی و سید موسی حسینی کاشانی ضمن آزادی انتشار مطالب از سوی رسانه ها تأکید کرد: طبق قانون مطبوعات و رسانه ها در انتشار مطالب خود آزادند و هیچ کس نمی تواند مانع آنها شود مگر رسانه ای حرمت شکنی کند.

وی اظهار داشت: شاخص رسانه استان بالاتر از دیگر استان های کشور است و این ظرفیت برای مسئولین استان یک امکان به القوه است.

نوش آبادی رسانه را یکی از شاخصه های توسعه فرهنگی خواند و تصریح کرد: توسعه فرهنگ نیازمند ابزار است که رسانه یکی از ابزار های انتقال فرهنگ می باشد.

وی در ادامه گفت: صاحبان رسانه صاحبان افکار عمومی هستند و وظیفه آنها تنویر افکار عمومی است؛ برخی ممکن است مورد نیش مطبوعات قرار بگیرند اما اگر رسانه ای خط قرمز ها را رعایت کرد کسی نمی تواند با آن برخورد کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها اضافه کرد: رسانه قانون دارد؛ رسانه ای که حرمت شکنی و از خط قرمز عبور می کند، با آن می توان طبق قانون رفتار کرد، چرا که رسانه ها در انتشار مطالب خود آزادند.

وی در پایان ماهیت رسانه را تنویر افکار عمومی و انتقال دهنده مشکلات و مطالبات مردم به مسئولین همچنین انتقال دهنده عملکرد مسئولین به مردم  عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *