• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۰:۴۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ایده آل سازی محیط شهری هدف شهرداری کرج است/ راه اندازی ادامه بلوار دانش با صرف ۲ میلیارد تومان

روتیتر: علی ترکاشوند با اشاره به افتتاح ادامه بلوار شهید دشتبان زاده گفت: بر اساس طرح جهادی، پروژه عمرانی بازگشایی بلوار دانش از جمله فعالیت هایی بود که در دستور کار شهرداری منطقه ۴ کرج قرار گرفت تا به این وسیله توسعه پایدار شهر، ایده آل‌سازی محیط شهری و ارتقاء رضایتمندی شهروندان بیش از پیش در سطح محدوده مذکور محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، شهردار کرج گفت: به منظور احداث ادامه بلوار شهید دشتبان زاده کرج (دانش شرقی) واقع در منطقه ۴ شهرداری این کلانشهر بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: این عملیات شامل آزاد سازی معبر، زیرسازی، جدولگذاری، پیاده رو سازی و راه سازی شامل روسازی غیر آسفالت، ساخت و نصب نرده، احداث فضای سبز، کاشت نهال و… می باشد که با همت حوزه های عمران، خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۴ شهرداری این کلانشهر در مدت زمان کوتاهی صورت پذیرفته و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

ترکاشوند ادامه داد: احداث بلوار به طول ۸۰۰ متر، ایجاد فضای سبز در حاشیه بلوار به مساحت ۲۰ هزار متر مربع از جمله اقداماتی می باشد که در طرح عمرانی ادامه بلوار دانش انجام شده است؛ اجرای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر عملیات جدولگذاری، هزار و ۴۰۰ مترمربع پیاده روسازی، ۲۵ هزار مترمکعب خاکبرداری و نصب ۹۰۰ متر نرده نیز از اهم فعالیت های عمرانی محقق شده در پروژه مذکور می باشد.

شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: حجم عملیات زیرسازی در پروژه ادامه بلوار دانش پنج هزار و ۵۰۰ مترمکعب بوده و برای احداث این بلوار دو هزار و ۸۰۰ تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بخش فضای سبز این بلوار خاطر نشان کرد: کاشت هزار و ۴۵۰ اصله نهال، سه هزار و ۵۰۰ مترمربع درختچه، ۲۹ هزار مترمربع گونه های پوششی و ۷۵ مترمربع گونه های فصلی نیز اجرایی شده است؛ سیستم آبیاری قطره ای هم برای نگهداری از فضای سبز احداث ایجاد گردید.

این مسئول ارشد شهری در پایان تاکید کرد: مدیریت شهری کرج طی چهار سال گذشته با اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، ترافیکی و … گام های موثری را در راستای برآوردن اساسی‌ترین نیازهای شهر و شهروندان برداشته است که به‌طور حتم در آینده افق روشنی را برای ایران کوچک رقم می زند و توفیقات فراوانی را برای شهر و شهروندان به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *