• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۰:۴۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عملکرد سازمان زیباسازی متناسب با ترویج فرهنگ ولایتمداری است

روتیتر: علی ترکاشوند گفت: ارادت به اهل بیت (ع) کاملا در اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری کرج مشهود است و این سازمان مطابق با تقویم مناسبتی که پیش از این تدوین شد اقدامات مطلوبی را در سطح شهر به معرض نمایش گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، شهردار کرج ضمن اعلام رضایت از عملکرد سازمان زیباسازی طی چند ماه اخیر به اقدامات این سازمان در خصوص اکران مناسب و مطلوب بنرها در مناسبت ها اشاره و بیان کرد: عملکرد سازمان زیباسازی متناسب با ترویج فرهنگ ولایتمداری است.این مسئول برنامه ریزی مناسب برای ایجاد فضای مطلوب در مناسبت های مختلف را از مزیت های تدوین تقویم مناسبتی در سازمان زیباسازی دانست و افزود: پیش بینی کامل اجرای برنامه ها به صورت منسجم و دقیق از شاخص های مهم سازمان زیباسازی در اجرای برنامه ها و طرح های اجرایی در نیمه دوم سال جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه تحقق چشم انداز مشخص و راهبردی جهت برپایی بزرگداشت و رویدادهای برتر در شهر از سیاست های مدیریت شهری کرج به شمار می رود اضافه کرد: سازمان زیباسازی به عنوان یکی از زیر مجموعه های مدیریت شهری با تدوین تقویم مناسبتی این نهاد را در تحقق اهداف و سیاست های خود در این زمینه یاری می کند.

اکران بنرهای شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، اکران بنرهای ولادت حضرت معصومه (س)، اکران یکپارچه طرح های هفته دولت، اکران بنرهای یکسان شهادت امام محمد تقی (ع)، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به صورت یکپارچه، اکران یکسان بنر همزمان با ولادت امام علی النقی الهادی (ع)، نصب بنر در سطح شهر متناسب با ولادت امام موسی کاظم (ع) و اکران یکپارچه بنر شهادت امام حسن مجتبی (ع) از جمله اقدامات مطلوبی بود توسط سازمان زیباسازی به نحو مناسبی اجرایی شده و ترکاشوند به آنها اشاره کرد.

شهردار کرج با اشاره به ضرورت توجه به مظلومیت اهل بیت (ع) و ترویج فرهنگ اسلامی بین شهروندان تزئین چهره شهر متناسب با مناسبت های مذهبی را از اولویت های مدیریت شهری ذکر و عملکرد زیباسازی کرج در زمینه انعکاس سخنان و توصیه های اهل بیت (ع) همزمان با مناسبت ها را مثبت ارزیابی کرد.

این مسئول با بیان اینکه در اکران بنرهای مناسبتی توسط زیباسازی، نماهای از فرهنگ ایثار و شهادت و ترغیب مردم برای ارادت به ائمه (ع) کاملا مشهود است، اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن باورهای دینی بین مردم به ویژه نسل های جوان و نوجوان از جمله اهداف زیباسازی برای اکران بنرهای مناسبتی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نهادینه کردن فرهنگ نماز در سطح شهر اشاره و بیان کرد: بنرهای اطلاع رسانی بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در سطح شهر نیز توسط سازمان زیباسازی و به مطلوب ترین نحو اکران شد.

این مسئول افزود: بهبود سیمای شهری و ایجاد نمایی مناسب در شهر همچنین رسیدن به استانداردهای بصری مطلوب نیز با هماهنگی در اکران یکپارچه بنرهای مناسبتی محقق می شود و این مهم در اکثر عملکرد سازمان زیباسازی مشاهده شده است.

در ادامه به بخشی از عملکرد سازمان زیباسازی در زمینه اکران بنر و نمایش مناسبت ها به صورت ویژه می پردازیم.

بنرهای ولادت امام رضا (ع) در سطح شهر کرج اکران شد

سازمان زیباسازی شهرداری کرج به مناسبت ولادت امام هشتم (ع) و تبریک این روز به شهروندان، اقدام به طراحی چاپ و اکران بنر هایی درسطح شهر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *