• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۲:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهردار کرج میزبان معتمدین محلات شد/ تقدیر از عملکرد عمرانی مدیریت شهری

روتیتر: شهردار کرج عصر دیروز میزبان معتمدین محلات این کلانشهر بود تا با حضور مدیران و معاونان ارشد این دستگاه به خواسته ها و تقاضاهای معتمدین محلات که منعکس کننده نیازهای شهری شهروندان هستند رسیدگی کند و دستورات لازم در این زمینه را صادر نماید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، معتمدین محلات شهر کرج در دیدار با شهردار این کلانشهر، مراتب تشکر و قدردانی ویژه خود را با توجه به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح شهر طی چهار سال گذشته اعلام کردند و فعالیت های مدیریت شهری ایران کوچک را در مدت زمان مذکور چشمگیر و بسار مطلوب خواندند. در این جلسه حمید رضا ابوالحسنی رئیس شورای شهرستان کرج، فاطمه آجرلو نماینده مردم کرج در پارلمان شهری، قائم مقام شهردار، معاون مالی اقتصادی، معاون فنی و عمرانی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری این کلانشهر و ائمه جماعات نیز حضور داشتند.

شهردار کرج در این جلسه به اهمیت پیشنهادات و انتقادات سازنده معتمدین محلات در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری این کلانشهر اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری کرج طی چهار سال گذشته علاوه بر اقدامات عمرانی در سطح شهر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی نظیر استفاده از توان و پتانسیل جوانان در اجرای طرح های شهری، آموزش حقوق شهروندی، کمک به ارتقاء کمی و کیفی کتابخانه ها در سطح شهر و… پرداخته است.

علی ترکاشوند ادامه داد: همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از دیگر اولویت های شهرداری کرج در زمینه ارائه آموزش های شهروندی و فرهنگسازی در زمینه های گوناگون به دانش آموزان است که تخصیص اعتبار به منظور آموزش به ۲۰ هزار کلاس اولی در رابطه با نماز با عنوان “شهر من، شهر نماز” از جمله فعالیت هایی است که در دست اقدام می باشد.

ترکاشوند اظهار داشت: اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث موزه البرز در کاخ مروارید با استفاده از ۷۰ هکتار اراضی متعلق به شهرداری کرج در صورت همکاری ارگان های ذیربط، در نظر گرفتن دو مکان از سوی شهرداری کرج برای راه اندازی کتابخانه های مرکزی، کمک به افزایش تجهیزات درمانی در بیمارستان ها از جمله ارتقاء تخت های بیمارستانی، کمک به راه اندازی مجتمع هایی با عنوان البرز شناسی و محلی ویژه نخبگان استان از دیگر برنامه های در دست اجرای مدیریت شهری کرج است که در صورت همراهی متقابل ارگان های شهری و استانی البرز با این دستگاه محقق می شود.

این مسئول ارشد شهری بیان کرد: مدیریت شهری کرج در نظر دارد تا یوم الله ۲۲ بهمن ادامه بلوار ماهان تا بلوار خوارزمی را افتتاح کند و خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را طبق لایحه مصوب در شورای اسلامی شهر در دستور کار خود دارد.

وی در رابطه با پروژه قطار شهری کرج خاطر نشان کرد: پروژه قطار شهری این کلانشهر بالغ بر ۲۷ کیلومتر است و از میدان خوارزمی تا انتهای محدوده ملارد ادامه دارد؛ تا کنون حفر تونل این پروژه از میدان خوارزمی تا میدان شهید سلطانی اجرایی شده است و تمامی تونل ها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

شهردار کرج تاکید کرد: در صورتی که دولت سهم منابع مالی خود را برای اجرای پروژه قطار شهری کرج بپردازد و پیمانکار مذکور به تعهدات خود عمل کند شهرداری کرج آمادگی کامل آنرا دارد تا تمامی اقدامات لازم را در زمینه تعهدات خود اجرایی کند و هر چه زودتر برای افزایش رفاه شهروندان آن را احداث نماید.

ترکاشوند در رابطه با خواسته معتمدین محلات و ائمه جماعات در رابطه با راه اندازی پارک مهارت ورزی مدیران گفت: شهرداری کرج آمادگی آنرا دارد که ۱۵ هکتار زمین را برای تحقق این امر در اراضی شمال غرب در اختیار اجرا کنندگان طرح مذکور قرار دهد.

این مسئول در پایان سخنان خود یادآور شد: اینکه بیشترین دغدغه و خواسته معتمدین محلات شهر کرج در زمینه فرهنگی است نشان از آن دارد که مدیریت شهری این کلانشهر توانسته نیازهای عمرانی شهر و شهروندان را تا حد قابل قبول و چشمگیری مرتفع سازد و این دستگاه هم آمادگی کامل آنرا دارد تا نیازهای فرهنگی شهر را در حیطه وظایف خویش برطرف سازد.

شایان ذکر است در این جلسه معتمدین محلات شهر کرج با اهدای لوح تقدیر از شهردار کرج و رئیس شورای شهرستان این کلانشهر تقدیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *