• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

انتصابات جدیدشهردار کرج ؛تقویت کابینه ،افزایش انگیزه ؛ ورود با تجربه های متخصص ،اعتماد به جوانان ، حفظ مدیران کارآمد و تغییرات تاکتیکی

Byrotitr

دسامبر 9, 2013

روتیتر: مهندس ترکاشوند شهردار کرج پس از د و ماه  بلاخره دست به تغییرات بایسته مدیریتی زد تا با استراتژی خاصی چشم اندازی بهتر برای دست یابی به اهداف مدیریتی خود دست یابد .

مهندس ترکاشوند در این تغییرات سعی داشت تا مدیران موفق را حفظ ، حرفه ها و با تجرب های متخصص را به کابینه بیافزاید و با برخی تغییرات و جابجایی ها انگیزه ای مضاعف ایجاد کند تا روند رو به رشد شهرداری کرج بیش از پیش شود و از توقف باز ماند.

مهمترین نکته انتصابات شهردار کرج  ورود برخی از مدیران با تجربه و متخصص است که بی تردید می تواند کابینه شهردار کرج را بیش از پیش تقویت سازد .

با این انتصابات آنچه به نظر می رسد عزم جدی ترکاشوند برای استفاده از بهترین کابینه و حفظ مدیران موفق و کارآمد و ایجاد انگیزه مضاعف برای خدمت و آبادانی بیشتر است .

در این انتصاب ها ورود برخی از مدیران پس از سال ها دوری از بدنه شهرداری کرج به کابینه شهردار – که ما حصل  نگاه مدیریتی امیر یزدی در زمان حضور در شورا و یکه تازی های مدیریتی اش بود – بیش از سایر انتصاب ها نگاه ها را به خود معطوف  ساخت .

انتصاب مهندس زین العابدین ، رضا فیض ، ربی سعادت ، برزو سلیمانی ، مهندس میروکیلی ، علیرضا کیان ، عباس کمالی روستا نشان از این دار  که ترکاشوند به دنبال تقویت کابینه خود  از طریق ورود حرفه ها و با تجربه ها و اعتماد به جوانان و حفظ مدیران موفق است .

به گزارش روتیتر،با آغاز روز کاری یکشنبه، هفدهم آذرماه زمزمه جابجایی های مکرر در ساختمان بزرگ شهرداری مرکز پیچید که برگزاری جلسه ای در سالن شهدای شهرداری، مهر تاییدی بر این امر بود.
تردد مدیران سابق و جدید در طبقه یازدهم ساختمان شهرداری، امروز حال و هوای تغییرات بسیار داشت چنان که یکی از نخستین اخبار مربوط به رفتن محمدرضا ناصرخاکی از مدیریت منطقه ۲ شهرداری کرج به معاونت فنی و عمرانی به عنوان قائم مقام این معاونت بود که طی آن عباس کمالی روستا جای وی در منطقه ۲ شهرداری کرج را گرفت.
در این جلسه که بر خلاف بسیاری از چنین همایش ها و مراسمی، به دور از حواشی و ریخت و پاش های مرسوم برگزار شد، سمت معاونت جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج به علی اکبر میروکیلی رسید. همچنین پرویز ایوانی جانشین معاونت مالی و اداری شهرداری شد.
مدیران سابق و جدید منطقه ۱۲ نیز تودیع و معرفی شدند تا بر اساس آن برزو سلیمانی در جایگاه محمدرضا زاده نور مستقر شود.
علیرضا کیان طی این آیین به منطقه ۵ شهرداری کرج رفت و کمالی نژاد مدیریت منطقه ۴ را به عهده گرفت.
فرج الله ایلیات از منطقه ۴ به منطقه ۱۰ اسباب کشی کرد و سعیدی کیا به منطقه ۹ شهرداری کرج رفت. ربی سعادت نیز در مسیر این جابجایی ها، راه مدیریت منطقه ۸ را در پیش گرفت.
دامنه این تغییرات علاوه بر مدیران مناطق شهرداری به سازمان های این دستگاه نیز راه یافت و قرعه نخستین جابجایی در این بخش به نام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات خورد.
حمیدرضا محمدی از این سازمان به معاونت توسعه و برنامه ریزی رفت تا در سمت قائم مقام معاونت فوق به خدمت بپردازد. مهرداد فیروزبخت مدیرعاملی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج را عهده دار شد.
همچنین در بخش جابجایی های مربوط به سازمان ها، زین العابدین، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شد و محمدرضا زاده نور بر صندلی قائم مقامی این سازمان تکیه زد.
علی فیروزبخت مدیریت طرح و برنامه ریزی را به عهده گرفت و منوچهر غفاری مدیر اداره طرح های راهبردی معاونت شهرسازی شد.
مدیریت املاک شهرداری کرج نیز به محمدتقی عبداللهی واگذار شد.
انتخاب و معرفی رئیس جدید اداره کارپردازی نیز بخش دیگری از جابجایی های روز جاری در شهرداری مرکز را شامل شد که طی آن، علیرضا زینالی جای سیدمجید مساعد را گرفت.

One thought on “انتصابات جدیدشهردار کرج ؛تقویت کابینه ،افزایش انگیزه ؛ ورود با تجربه های متخصص ،اعتماد به جوانان ، حفظ مدیران کارآمد و تغییرات تاکتیکی”
  1. باسلام
    جالبه اینکه شما از استاندار این همه نقد و گله میکنید اما از آقای شهردار تعریف و تمجید واقعاً رسالت خبرنگار بودنتان را حفظ کردید.همانطور که شما میدانید این آدمها هم مدیر خوبی برای شهر نیستند ……………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *