• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۰۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ضرورت استفاده از ایده ها، سرمایه ها و توانمندی های بخش خصوصی برای اجرای پروژه های شهری

Byrotit

فوریه 4, 2017

روتیتر: غفور قاسمپور گفت: ظرفیت های بالای سرمایه گذاری در کلانشهر کرج با توجه به ابعاد و قابلیت های پیدا و پنهان سرمایه گذاری بسیار قابل توجه بوده و ضروری است با بازنگری مجدد بر توانمندی های استان و شهر کرج در زمینه جذب سرمایه گذار، مشارکت بخش خصوصی را بیش از پیش فعال نماییم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: استاده از ایده ها، سرمایه ها و توانمندی های بخش خصوصی برای اجرای بهتر پروژه های شهری ضروری است و این مهم توسعه و آبادانی شهر را هموار خواهد شکرد.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ایده ها، سرمایه ها و توانمندی های بخش خصوصی برای اجرای پروژه های شهری عنوان کرد: اشاعه فرهنگ مشارکت برای جلب مشارکت سرمایه گذاران در امور جاری شهر از جمله مهمترین ماموریت ها، وظایف و صلاحیت های امور سرمایه گذاری و مشارکت ها است که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

قاسمپور، ایجاد فضای مشارکت و سرمایه گذاری بخصوص به واسطه اشراف شهرداری ها بر قابلیت ها و امکانات موجود را بر عهده شهرداری ها دانست و از مسئولان امر در این دستگاه خدمات رسان خواست تا این فرصت ها را ضمن تلفیق با امکانات موجود و تجربیات شهرها و کشورهای موفق جهان، به افراد علاقمند سرمایه گذاری معرفی نمایند.

وی تاکید کرد: باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران را بیش از پیش در این کلانشهر فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه برای سرمایه‌گذاری در کرج فعال شوند.

قاسم‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به مباحث ترافیک که از دغدغه های اصلی شهر کرج می باشد اظهار داشت: ارائه طرح هایی که بتواند گره های ترافیکی شهر را گشوده و سهولت تردد را به همراه داشته باشد از نیازهای اصلی این شهر است و کارشناسان زبده در حوزه ترافیک باید با تمهیدات و ارائه بررسی های کارشناسانه بر این مهم اهتمام داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *