• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۰:۴۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پویایی و تحول ساختارهای شهری در کرج حاصل انسجام مدیریتی است

روتیتر: علی ترکاشوند گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج در چهار سال گذشته دستیابی به توسعه پایدار را به عنوان یک هدف مهم در اولویت کاری خود قرار داده و در راستای دستیابی به این مهم، سیاست گذاری های متعددی از جمله تمرکز بر اهداف، اتخاذ رویکرد مبتنی بر عقلانیت و انجام امور به نفع مردم را اتخاذ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، شهردار کرج گفت: اجرایی کردن راهکارهای فراگیر و ریشه دار در راستای تحول ساختار های شهری توسط مدیریت شهری این کلانشهر طی چهار سال گذشته، موجب شکوفایی عظیم و گسترده شهر در عرصه های مختلف عمرانی، خدماتی و زیرساختی شده و اصلاحات عمیق، ساختاری و یافتن الگویی مناسب جهت آبادانی هر چه بیشتر ایران کوچک در دوره چهارم شورای اسلامی شهر، انتفاع و پویایی شهری را به دنبال داشته است.
شهردار کرج اظهار داشت: اجرایی کردن تمهیدات موثر برای فرهنگسازی هر چه بیشتر، ارتقاء شاخص های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریتی با هدف افزایش میزان اثربخشی عملکرد شهرداری و جلب حداکثری رضایتمندی مردم نیز از دیگر اقدامات این مجموعه مدیریتی طی مدت زمان مذکور می باشد که نقش موثری را در عرضه خدمات خرد و کلان به شهر و شهروندان داشته است.

ترکاشوند ادامه داد: بهره گیری از اعتبار و منابع تخصصی و همچنین همکاری متقابل با بانک شهر از دیگر تدابیر مدیریتی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج است که این تدبیر، امور شهر را به سمتی مطلوب و منطقی هدایت کرده و امروز شاهد به بهره برداری رسیدن پروژه های متعدد و عظیم عمرانی در سطح شهر هستیم که برخی از این پروژه ها جزء طرح های ملی به حساب می آیند.

این مسئول گفت: شهرداری کرج به دنبال بروز رکود اقتصادی در کشور و جهت عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری، مولفه های اقتصاد مقاومتی را در همه سیاست ها و برنامه های کاری خود لحاظ کرده که به دنبال انجام آن نتایج ارزنده ای که به نفع شهر و شهروندان کرج بود، حاصل شد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس این دستگاه موفق شد در پی جاری کردن موضوع “اقتصاد مقاومتی” به رغم وجود شرایط بحرانی مالی حاکم بر کشور، پروژه ها و طرح های عمرانی را به نحو مطلوبی در سطح شهر اجرایی کند که بهره گیری از توان و ظرفیت مالی بانک شهر مصداقی از حرکت مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا در مسیر تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی است.

شهردار کلانشهر کرج در پایان یادآور شد: مدیریت شهری کرج تا کنون منابع خود را در راستای تحقق برنامه های توسعه ای و اجرای طرح های عمرانی تخصیص داده و ضمن تلاش برای ارتقاء توانمندی های مدیریتی و بهره گیری از همه ظرفیت های سازمانی، بر انجام اموری که توسعه زیرساخت ها را در شهر ممکن می سازد، تمرکز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *